24-september "Marc - Hout 't Kort"

Discussie in 'Agenda' gestart door Marc Woods, 5 mei 2017.

Added to Calendar: 24-09-17
  1. Marc Woods

Marc Woods Goochelaar

Lid geworden:
    7 feb 2004
    Leuk Bevonden:
    390
    Jubileumshow "Marc - Hout 't Kort" (24-september - 14:00)

Een rare titel voor een show die twee keer 45 minuten duurt...je zou het zelfs misleidend kunnen noemen.

Laat dat nou net één van de punten zijn waar Marc goed in is. Ruim 10 jaar staat hij nu op de planken als illusionist en in deze voorstelling blikt hij terug met zijn publiek!

Verrassend?
    Zeker weten! Marc is als rasechte Brabander al 10 jaar bezig met optredens door het hele land (en daarbuiten), hij wordt uitgenodigd voor allerlei evenementen. “Zo nu en dan is het tijd om de balans op te maken” zegt hij en daarbij hoort natuurlijk een eigen show bij. Een persoonlijke voorstelling waarbij je een kijkje krijgt in het hoofd van de illusionist.
    • Hoe denkt een illusionist?
    • Wat houdt hem bezig?
    • Hoe doet ie dat nou?
    'Hout ‘t Kort' is een voorstelling met mooie verhalen, muzikale intermezzo’s en uiteraard de beste vingervlugge hoogstandjes van deze Brabantse illusionist. Een persoonlijke show waar zijn eigen muziek (zang en gitaar) en zijn meest fijnzinnige vondsten in voorkomen.

Ga ik dit leuk vinden?
    Daar kom je maar op één manier achter...hou het kort...en boek snel die tickets!

Tickets hier verkrijgbaar >>

Bijgevoegde bestanden:

Marc o vindt dit leuk.
  2. Marc Woods

Marc Woods Goochelaar

Lid geworden:
    7 feb 2004
    Leuk Bevonden:
    390
    Aangezien de voorstelling als een malle is uitverkocht, speel ik een extra voorstelling op dezelfde dag maar dan in de avond!

Kaarten zijn inmiddels ook weer te bestelen via de site van Theater de Schelleboom >>

Wie gaat erbij zijn??

3. didge

didge Goochelaar

Lid geworden:
    23 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    152
    Woods als ik in NL ben dan kom. DieHards4ever

Marc Woods vindt dit leuk.
  4. Marc Woods

Marc Woods Goochelaar

Lid geworden:
    7 feb 2004
    Leuk Bevonden:
    390
    Tof Didge! Laat het even weten mocht je kunnen...zou ik heel leuk vinden!

5. Marc Woods

Marc Woods Goochelaar

Lid geworden:
    7 feb 2004
    Leuk Bevonden:
    390
    Kleine *bump*

Voor de avondvoorstelling van Marc - Hout ' t Kort zijn nog een paar kaarten te krijgen.
    Mocht je twijfelen zou ik niet te lang wachten met bestellen.

Sowieso zou ik het tof vinden om mensen van het forum bij mijn show te zien én ik vind het natuurlijk leuker als er géén stoelen meer vrij zijn in het gezellige theater de Schelleboom.

Bestel je tickets >>

Deel Deze Pagina