Back in business

Discussie in 'Even Voorstellen' gestart door Neal, 25 jan 2017.

1. Neal

Neal Close-up magician

Lid geworden:
    9 mei 2012
    Leuk Bevonden:
    321
    Hallo allemaal!

De meesten onder jullie kennen met waarschijnlijk wel nog ... Dus veel valt er niet voor te stellen! ;)

De examens zijn nog volop aan de gang, maar het is door die examens dat ik de kriebel terug heb gevoeld! Filmpjes bekijken tijdens mijn pauzes omtrent goochelen en goochelaars en de laatste MagicshopTV's hebben me weer volledig overtuigd. Ik verlang opnieuw naar reacties als 'wow, what the f*ck, hoe doet gij dat?' en 'allee, doe nog is een trucske!' So, I'm back in business!

Ik constateer dat er relatief weinig is veranderd en dat ik me snel terug thuis zal voelen in een vertrouwde omgeving met vertrouwde mensen.

Bijna 3 jaar later, iets volwassener en iets meer ervaren ... :rolleyes: Ik leg me nu vooral toe op de kaarten en munten. Gedaan met al die 'leuke trucjes' te kopen. Echter, de 'fooler' van Joshua Jay heeft inmiddels mijn hart al veroverd! Card College zal worden aangekocht, samen met een dozijntje Bicycles en we beginnen terug vanaf nul. Met een spel kaarten, en later enkele munten op zak wil ik mensen rondom mij (op de universiteit, vrienden, familie, schoonfamilie, kennissen ...) weer kunnen verbazen! Een website, optredens e.d. daar wil ik me voorlopig nog niet mee bezighouden, misschien later, na de studies.

Nu ik een auto bezit en een rijbewijs op zak heb, zal ik ongetwijfeld eindelijk eens kunnen langskomen in Heemskerk en in Velden! Ik kijk er al naar uit!

Verder is er weinig veranderd; mijn naam is nog steeds Neal, ik heb een vriendin, studeer Handelswetenschappen aan de universiteit van Gent en ben inmiddels 18 jaar.

Zo, ik heb er enorm veel zin in, maar vooraleer ik écht weer kan beginnen, moeten er nog twee examens afgelegd worden, waaronder eentje omtrent het Belgische recht en dat is niet niks :oops:;)

Groetjes!

2. Flupke

Flupke Goochelaar

Lid geworden:
    5 mei 2011
    Leuk Bevonden:
    89
    Welkom terug! Belgisch recht... Bestaat dat vak eigenlijk nog of is dat je eerste illusie?

MaartenN en Neal vinden dit leuk.
  3. Andre van Tichelen

Lid geworden:
    30 mei 2011
    Leuk Bevonden:
    52
    welkom back Neal, hopelijk zien we je snel nog eens op een lezing of zo...
    tot dan
    zoals je weet is dit forum een prachtige plaats voor info, advies en vriendschap (het laatste vind ik het meest waardevolle wat ik van het goochelen gekregen heb)
    Groeten
    André

Neal vindt dit leuk.
  4. clown Cobe

clown Cobe Goochelaar

Lid geworden:
    8 jun 2012
    Leuk Bevonden:
    105
    Haha mijne oude assistent is terug in business. We komen elkaar nog wel tegen.

Neal vindt dit leuk.
  5. Jean-Paul

Jean-Paul Goochelaar

Lid geworden:
    23 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    1.361
    Welkom terug Neal, het magische virus raakt nooit iemand kwijt.
    Zien we je ook nog gezellig op een congres dit jaar?
    Zo is er het congres in Blackpool over een paar weken.
    In mei is er het Dutch Festival of Magic met een fantastische lineup waaronder Aaron Crow, Shin Lim, Pierric om een paar namen te noemen.
    In april is er het juniorenconcours in Meppel, en ook de Boulevard of Magic komt er weer aan.
    Zo ben je weer even bijgepraat over de congressen :D

Neal vindt dit leuk.
  6. Neal

Neal Close-up magician

Lid geworden:
    9 mei 2012
    Leuk Bevonden:
    321
    Blackpool zal nog even moeten wachten ... Misschien kom ik wel naar het DFOM!

Jean-Paul vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina