Ben Hart bij BGT 2019

Flupke

Member+
Wat een expressie! Die man heeft de gave om te kijken met een blik van 'Kijk eens wat ik kan' en tegelijkertijd lijkt het alsof hij samen met het publiek verwonderd is over de magie die net gebeurde. Een ideale combinatie als je het mij vraagt. Ook zijn manier van vertellen nodigt uit om in het verhaal te stappen. Heerlijk om zien. Die wil ik wel eens in 't echt bezig zien

Maarten Bruins

Member+
19 jul 2003
799
136
43
Utrecht
www.kindergoochelaar.nl
Super mooie presentatie, erg mooi gebracht ... maar alles begint met de truc en de truc zelf is gewoon niet zo sterk. Uiteindelijk heeft zo'n act voor veel leken waarschijnlijk niet de impact die het zou kunnen / moeten hebben. Dat neemt niet weg dat ik het als goochelaar zijnde wel mooi vind om te zien (presentatie deel).

Flupke

Member+
Toch niet helemaal akkoord, Maarten (allé, wat mij betreft dan toch). Een truc op zich vind ik niet het allerbelangrijkste, wel de manier waarop je het brengt. Ik zag - nog niet zo heel lang geleden - een fantastische nieuwe zweefillusie waarbij je een toeschouwer horizontaal kan laten zweven vertrekkende van een tafeltje (verkrijgbaar voor net iets meer dan 5000 euro). Om maar te zeggen: dit is een sterke truc. Maar de presentatie vond ik uitermate zwak, een regelrechte ramp: je zag hoe 'de illusionist' wanhopig aan het zoeken was om toch maar de toeschouwer naar omhoog te krijgen en als het haar dan nog eens blijft steken bij het dalen... Enfin... Dit is natuurlijk een geheel andere discussie. Hier gaat het natuurlijk om de bovenstaande video. De truc op zich is inderdaad niet de moeilijkste om te brengen, maar presentatie blijf ik wel heel geslaagd vinden