beveiligd forum

Discussie in 'Op- en Aanmerkingen' gestart door mrkev, 22 feb 2017.

1. mrkev

mrkev Leek

Lid geworden:
    27 aug 2015
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey

Ik weet dat dit niet de 'officiële' manier is; maar ik heb het gevoeld dat hier minder activiteit is dan vroeger.
    Daarom vroeg ik me af of er op het beveiligd forum meer te doen is..

Kan iemand vertellen of ik toegang kan krijgen? Heb het vroeger een paar keer geprobeerd via dat email adres maar zonder enige reactie.

Ik ben serieus aan 't overwegen om professioneel te beginnen en daarom wil ik graag toegang.

Thanks!

mvg

Kevin

2. tom-krooshof

tom-krooshof goochelaar

Lid geworden:
    17 jan 2016
    Leuk Bevonden:
    17
    hallo kevin,

een van de voorwaarden voor het beveiligd forum is dat je een profiel foto hebt. ik denk dat je dan meer kans maakt.

Groetjes Tom krooshof

mrkev vindt dit leuk.
  3. mrkev

mrkev Leek

Lid geworden:
    27 aug 2015
    Leuk Bevonden:
    2
    Thanks Tom!
    Heb het aangepast, hopelijk krijg ik nu een antwoord van een admin!

4. Stapper

Stapper Goochelaar

Lid geworden:
    1 jan 1970
    Leuk Bevonden:
    653
    Ik weet niet of dit onder een herkenbare profiel foto valt? :confused:
    Wellicht helpt een andere foto nog beter :rolleyes:

5. sinneD

sinneD entertainer

Lid geworden:
    1 jan 1970
    Leuk Bevonden:
    136
    Ik betwijfel het of er überhaupt nog admins actief zijn op het forum. Er gebeurt meer op Facebook.

6. mrkev

mrkev Leek

Lid geworden:
    27 aug 2015
    Leuk Bevonden:
    2
    Foto veranderd
    Aah oke jammer, dacht van veel actie te zien op beveiligd forum..

7. Danny Joseph

Danny Joseph Administrator
    Medewerker

Lid geworden:
    31 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    974
    Om mezelf te citeren:

Het beveiligd forum is op dit moment niet actiever dan het onbeveiligde deel, misschien het verkoopgedeelte uitgezonderd. Als iemand dus niet actief is - of denkt dat er geen activiteit van anderen is - omdat men op toegang wacht, dan moet ik diegene teleurstellen.
    Zoals @Jean-Paul al opmerkte, is het grootste deel van de aanvragen voor toegang gebaseerd op het verkoopgedeelte, zonder dat diegene nog goed van zich heeft laten horen in het open deel - soms zelf helemaal niet!
    Daarnaast hebben we een tijdlang technische problemen gehad met de voor deze aanvragen bestemde mailbox, dat werkt nu weer. Toch moet ik wel aangeven dat maandenlang wachten op een mailtje niet zoveel zin heeft - stuur mij dan even een conversatie (PM) om me op je mail te attenderen, en ik zal je aanvraag in ieder geval bekijken.

Laat daar nou net een interessant topic over lopen, je bent welkom om mee te denken: http://goochelaars.com/threads/schop-onder-de-kont.18132/

Deel Deze Pagina