Bicycle kaarten

Discussie in 'Op- en Aanmerkingen' gestart door alex, 14 sep 2012.

1. alex

alex Goochelaar

Lid geworden:
    10 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    11
    Hallo allemaal.

Veel mensen gebruiken Bicycle kaarten.
    Somigen niet.
    Ik ben benieuwd naar die die ze niet gebruiken en dan ook waarom niet.:)

2. Neal

Neal Close-up magician

Lid geworden:
    9 mei 2012
    Leuk Bevonden:
    321
    Ik gebruik niet anders dan Bikes :D

3. Jean-Paul

Jean-Paul Goochelaar

Lid geworden:
    23 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    1.361
    Neal dat is de vraag niet graag ontopic blijven aub

John van der Lely vindt dit leuk.
  4. Ronald French

Lid geworden:
    13 sep 2012
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik gebruik in het algemeen Tally Ho Viper Circle kaarten op straat.
    Weet niet, engelen op fietsen.
    De zwarte Tally Ho cards hebben net iets veeeeeeeeeeeeeeel meer kloten.

5. Neal

Neal Close-up magician

Lid geworden:
    9 mei 2012
    Leuk Bevonden:
    321
    Sorry, JP. :)

6. Neal

Neal Close-up magician

Lid geworden:
    9 mei 2012
    Leuk Bevonden:
    321
    Gebruik ik ook soms, de zwarte zijn het mooiste. Dus waarom geen Bikes? Hangt af vd smaak van mensen denk ik...
    Maar beide (Bikes & Tally Ho) hebben mooie designs.

7. alex

alex Goochelaar

Lid geworden:
    10 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    11
    Hmmm :rolleyes: interessant.

Ronald : De zwarte Tally Ho cards hebben net iets veeeeeeeeeeeeeeel meer kloten.
    Vindt je zelf ook dat mensen de zwarte kaarten oke vinden of merk je bvb dat de mensen hun kaart bvb niet onthouden omdat hun een normaale deck gewend zijn?
    Dat vond ik eigenlijk vandaar dat ik bij de gewone BK blijf en omdat ik niet graag van decks verwissel anders ga je mischien denken dat het ene iets speciaals is en de ander niet ;)

8. S.W.Erdnase

S.W.Erdnase Goochelaar

Lid geworden:
    22 mrt 2005
    Leuk Bevonden:
    145
    Tally-ho is betere cardstock en gaat langer mee.
    Ik zelf geil ontzettend op Bee style stock. Ook omdat ze geen randen hebben en gambling demo's dan net iets overtuigender worden.

Verder vind ik de kwaliteit van bicycle nu niet echt geweldig, al lijkt dit de laatste tijd wel mee te vallen.

alex vindt dit leuk.
  9. alex

alex Goochelaar

Lid geworden:
    10 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    11
    Oke S.W.Erdnase Bee's jah kan ik me in vinden.
    Zelf was het me niet op gevallen van die 2 aan kwaliteit.
    S.W.Erdnase moet ik me dan voor stellen dat jij altijd bee's gebruikt? of wissel je wel af met andere truck van deck?

10. S.W.Erdnase

S.W.Erdnase Goochelaar

Lid geworden:
    22 mrt 2005
    Leuk Bevonden:
    145
    Ik wissel af. False counts e.d. werken minder goed met Bee deck juist omdat randen dan de sleight kunnen camoufleren. Het liefst zou ik afwisselen tussen Bee's en Tally's. Ik gebruik Bicycle enkel om mee te oefenen thuis omdat ze zo belachelijk snel verslijten.

Er was ooit een deck dat echt mijn favoriete deck ooit was, het WPT deck. Die kaarten waren echt geweldig!

Rob W vindt dit leuk.
  11. Rob W

Rob W Goochelaar

Lid geworden:
    29 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    202
    Voor optredens gebruik ik meestal mandolins, phoenix, tally's, richard turners of crown decks. Ligt er maar net aan wat ik goedkoop kan krijgen. Fijnste vind ik zelf de richard turners. Bikes op bee stock, wat wil je nog meer!

12. Bietfriek

Bietfriek Goochelaar

Lid geworden:
    6 apr 2011
    Leuk Bevonden:
    475
    Eigenlijk gebruik ik alleen rode bicycles. Waarom? In eerste instantie vanwege de beschikbaarheid van wat speciale dingetjes zullen we maar zeggen. Nu zou ik in pricncipe wel over kunnen stappen omdat dit geen vereiste meer is. Omdat ik verder niets te klagen heb qua design en kwaliteit ben ik blijven 'hangen'.
    De keuze rood heeft te maken omdat ik dit persoonlijker een mooiere kleur vind, maar ook omdat het erg zichtbaar is. Als je werkt met handtekeningen op de rugzijde zie je dit ook beter op een rode rug dan een blauwe rug.

Ik heb wel eens zo'n shadowmasters spel gehad, maar het kan me toch niet bekoren....iets te ruig voor mij.

cojanlis vindt dit leuk.
  13. Laurens Neyens

Laurens Neyens Goochelaar

Lid geworden:
    19 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    70
    Misschien een interessante bij vraag dan: waar koop je ze en aan welke prijs ? :)

Zelf gebruik ik voorlopig blauwe bicycles.
    Deze vind ik mooi qua design en blauw vind ik mooier dan rood.
    ik hou net als bietfriek niet zo van ruige designs.

14. alex

alex Goochelaar

Lid geworden:
    10 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    11
    S.W.Erdnase : ik had al eerder getypt dat ik je snap met de randen er omheen;)WPT deck geen idee wat dat is.

Rob W : dat is me een lijstje dat je typt.leuk om ook eens te horen dat je er geen probleem van maakt wordt dan alleen de prijs:).

Bietfriek : zoals je typt(In eerste instantie vanwege de beschikbaarheid van wat speciale dingetjes zullen we maar zeggen.)
    Daarom ben ik ook met dit stukje forum gestart ik ben bvb ook genijgd om het dan maar bij bicycles te houden.
    De hand tekening op rode kaarten jah daar heb je een punt een goede tip ook voor anderen.

Laurens Neyens : ook bedank voor je krabbeltje hier :) misschien een idee voor je om op rood over te gaan vanwege dat mensen op een afstad rood sneller zien en denken hey daar is iets even kijken en van die hand tekening vond ik een aardig weet je;)maar gewoon doen wat je zelf het best vindt hoor.blauw geeft ook wel weer rust.

15. Bietfriek

Bietfriek Goochelaar

Lid geworden:
    6 apr 2011
    Leuk Bevonden:
    475
    De prijs van Bicycles varieert per winkel maar het hangt ook af van hoeveel je koopt.
    12 decks voor € 30,00 of € 3,50 per stuk. Er zijn zelfs spellenzaken die ze voor € 4,95 verkopen.
    Als je niet teveel in the hands riffle shuffles of waterfalls doet kun je je deck aardig wat weken 'goed' houden.

Zit je echt op de centen kun je ook uitkijken naar Bicycle Seconds. By My Magicshop in Zwitserland bestel je deze al voor €1,00 per stuk. Je krijgt dan een simpel doosje met een twee kleuren print en 'seconds'. Wat ik heb kunnen ontdekken aan visuele verschillen is dat bijv. de rugzijde een iets andere kleur heeft. Ik heb zo eens een blauw 'seconds' spel gehad wat veel donkerder (navy) was dan de standaard spellen. Verscheur je veel kaarten of laat je deze signeren? Seconds kunnen je dan wat besparen.

Oefen ook niet alleen met bicycles...neem ook eens zo'n kroegenspel waar jan en alleman mee gespeeld heeft. Zo'n spel uitgebracht door een biermerk of van de Bart Smit.
    Soms pak ik gewoon een oud, krom spel om te kijken wat ik er nog mee kan.

Laurens Neyens en Jac vinden dit leuk.
  16. Laurens Neyens

Laurens Neyens Goochelaar

Lid geworden:
    19 jun 2011
    Leuk Bevonden:
    70
    Ja sorry voor de weinig toevoegende waarde...
    Maar ik ben een kindergoochelaar, dus de kaartricks blijven bij mij bij oefenen in de kamer(just for fun ;)).
    Vandaar dat kleur op zich "niks" uitmaakt.
    Verder wou ik jullie bevindingen wel eens weten van wat de verschillen zijn qua prijs. Want of dat je je kaarten nu bij de ene voor 10 euro koopt en bij de andere voor 5 euro, het blijven dezelfde kaarten hé ;)

17. S.W.Erdnase

S.W.Erdnase Goochelaar

Lid geworden:
    22 mrt 2005
    Leuk Bevonden:
    145
    Als het dezelfde kaarten zijn wel ja. :) Dan zou ik sowieso bij diegene gaan die ze het goedkoopst aanbied.

18. Jorrit

Jorrit Goochelaar

Lid geworden:
    3 aug 2012
    Leuk Bevonden:
    52
    ik gebruik bikes zelfs voor manipulaties is wel even oefenen maar ziet er beter uit dan manipulatie kaarten ik ken wel iemand die geen bikes gebruikt maar bee cards maar waarom hij geen bikes gebruikt snap ik ook niet?

19. Bastian

Bastian Goochelaar

Lid geworden:
    30 apr 2006
    Leuk Bevonden:
    64
    @Jorrit: Bee kaarten hebben geen witte rand...

20. Bietfriek

Bietfriek Goochelaar

Lid geworden:
    6 apr 2011
    Leuk Bevonden:
    475
    Correctie ! De Bee stingers hebben een witte rand :D

Deel Deze Pagina