Blackpool 2018 - het zit er weer op!

Discussie in 'Agenda' gestart door Danny Joseph, 29 sep 2017.

Added to Calendar: 16-02-18, 17-02-18, 18-02-18
  1. Wimhek11

Wimhek11 Leek

Lid geworden:
    25 jan 2016
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik lees het elke keer, ik ga dit jaar voor de 1e keer naar Blakpool , heb er veel zin in. Maakt BuBo dit jaar ook weer een handige “lecture planning” ?

Danny Joseph vindt dit leuk.
  2. BuboNL

BuboNL Leek

Lid geworden:
    25 jun 2014
    Leuk Bevonden:
    12
    Afgelopen jaar heb ik een mooi schedule van Facebook geplukt, dus heb ik niet creatief bezig hoeven zijn.
    Zodra er een mooi schema is zal ik hem hier delen.

Als je niets wilt missen kan ik je adviseren om de officiële BMC Facebook pagina te volgen (https://www.facebook.com/Blackpoolmagic/) en lid te worden van de Facebook groep "Blackpool Magic Conventioneers" (https://www.facebook.com/groups/432804890398442/).
    Hierin worden allerhande handige nieuwtjes gedeeld (die dan ook weer hier door Danny worden gedeeld), waaronder t.z.t. vast ook een handige planning ;)

Danny Joseph en Wimhek11 vinden dit leuk.
  3. Danny Joseph

Danny Joseph Administrator
    Medewerker

Lid geworden:
    31 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    990
    Die FB pagina's beveel ik inderdaad van harte aan!

Wat planning betreft: vanuit de organisatie heeft men al aangegeven dat die op z'n vroegst begin februari bekend wordt, en zelfs dan nog zonder namen. Die worden last minute pas ingevuld omdat ze onderhevig zijn aan reistijden, verloren bagage, repetities en dergelijke.

4. Jasper

Jasper Goochelaar

Lid geworden:
    15 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    59
    Ik denk dat Facebook misschien meer leeft dan dit forum?

Daarnaast post je een op een berichen die iedereen ook daar kan lezen. Dan mag je niet verwachten dat mensen de moeite nemen om hier wel te reageren. Ik zou het hier bij laten als ik jou was.

5. Wimhek11

Wimhek11 Leek

Lid geworden:
    25 jan 2016
    Leuk Bevonden:
    5
    Het mooie van deze post is dat alles op een compacte manier vermeld staat. Op de genoemde facebook paginas staat ook veel ruis en wordt ook reclame gemaakt. Straks komt daar ook vast die engelse meneer en mevrouw de Bok op te staan.

Danny doet goed werk om voor ons de hoofd en bijzaken te filteren en in deze post te zettten.

6. Gerrit

Gerrit Goochelaar

Lid geworden:
    12 nov 2011
    Leuk Bevonden:
    21
    Danny, ik lees iedere post van je en de info over Blackpool is zeer gewaardeerd.

Het feit dat er weinig reacties zijn betekent niet dat je post niet op prijs gesteld wordt.

7. Danny Joseph

Medewerker

Lid geworden:
    31 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    990
    Richard Turner's Blackpool lecture and performance. From the organisers: Richard Turner is one of the star names at this year’s convention. One of the world’s finest sleight of hand performers and the star of the movie “Dealt”, which was a winner at the SXSW Film Festival last year. He’ll be performing a special lecture and performance, running at one and a half hours, as well as starring in one of the gala shows. A unique experience not to be missed!

Gerrit vindt dit leuk.
  8. Danny Joseph

Medewerker

Lid geworden:
    31 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    990
    Andere updates:
    - Het volledige programma zal woensdag 14 februari bekend worden gemaakt;
    - Todd Robbins' screening van Play Dead zal gevolgd worden door een Q&A, inclusief een Skype-call met medeproducent Teller!

Gerrit vindt dit leuk.
  9. Maurice Meijer M&M

Maurice Meijer M&M Goochelaar

Lid geworden:
    5 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    216
    Ps mbt het programma, ik hoop dat er dit jaar weer video screens zijn buiten de zalen. Overigens tip voor de newbie's Maak gewoon een foto van het programma van die dag, dan hoef je niet de hele dag met dat boekwerk te slepen.

10. Danny Joseph

Medewerker

Lid geworden:
    31 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    990
    Wat videoschermen betreft: close-up in de Horseshoe is dit jaar weer terug, het zou idd een gemiste kans zijn om die zitplaatsen buiten die shows om onbenut te laten.

Maurice Meijer M&M vindt dit leuk.
  11. Danny Joseph

Medewerker

Lid geworden:
    31 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    990
    De officiële Blackpool Magic Convention 2018 app is live! Hierin vind je onder meer het volledige programma - onder voorbehoud - met handige functies voor je Google Calendar, de line-up van artiesten, een plattegrond van de dealer hall, en het volledige overzicht aan dealers.

Merk wel op dat voor de werking van de app een ingeschakelde dataverbinding nodig is.

https://itunes.apple.com/gb/app/blackpool-magic-convention-18/id1344471751?mt=8

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.app.blackpoolmagicconvention&hl=en

Wimhek11 vindt dit leuk.
  12. BuboNL

BuboNL Leek

Lid geworden:
    25 jun 2014
    Leuk Bevonden:
    12
    Meest handige van de app vind ik de sectie 'Handy info'. Daar vind je een eenduidig schema (die op 1 scherm past) van de planningen en ook de plattegronden van de dealer hallen.

13. Danny Joseph

Medewerker

Lid geworden:
    31 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    990
    Voor wie geen app gebruikt, is het definitieve programma nu ook online beschikbaar: http://www.blackpoolmagic.com/2018shedule.html

Voor wie wél de app gebruikt, en de events al in zijn agenda heeft gezet: check deze nog even op wijzigingen. Zo ontdekte ik gisteren dat de lezing van Pit Hartling van vrijdagmiddag naar zaterdagochtend is verschoven. Mogelijk is er meer veranderd.

14. Gerrit

Gerrit Goochelaar

Lid geworden:
    12 nov 2011
    Leuk Bevonden:
    21
    Bedankt voor de tip. Ik mis alleen de Magic Speed Dating, of kijk ik er overheen. Was erg leuk.

15. Danny Joseph

Medewerker

Lid geworden:
    31 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    990
    Die staat inderdaad niet meer op het programma dit jaar. In plaats daarvan zijn de close-up shows in de Horseshoe weer terug.

16. Danny Joseph

Medewerker

Lid geworden:
    31 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    990
  17. Danny Joseph

Medewerker

Lid geworden:
    31 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    990
    Komende dagen zal ik proberen mijn gedachten wat uitgebreider op papier te zetten, vandaag eerst - met nog een flinke dosis vermoeidheid in m'n hoofd - een dag werken.

Minze Dijksma en Jeroen Wijs vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina