Card to wallet

Marc Woods

Member+
Medewerker
7 feb 2004
1.966
468
83
Oosterhout NB
www.marcwoods.nl
Eén van de meest klassieke finales van een kaart routine.
Zelf gebruik ik de card to wallet voor het einde van mijn Ambitious Card, zoals heel veel collega's denk ik ;)

Ik gebruik momenteel een JOL wallet, deze heeft de mogelijkheid om de kaart ook nog eens in een dichtgesealde enveloppe te laden.
Eerder gebruikte ik de Real Men's wallet en daarvoor de Kaps wallet.

Wat is jullie favoriete Card to wallet?

6397

Alex Buijk

Member+
Medewerker
10 mrt 2011
497
191
43
36
Leuk topic Marc,

Ik gebruik de Real Men's Wallet, Puur en alleen om het feit dat deze er as een "echte" heren portemonnee uitziet.
Net voor het pakken van mijn wallet vertel ik dat ik iets heb wat iemand vast heel erg bekend voorkomt. dan pak ik de wallet en zie je iedereen elkaar verbaast aankijken (dit omdat het het doorsnee portemonnee is en hij dus van iedereen kan zijn) Daarna maak ik de grap dat het mijn wallet is maar dat het gaat om de inhoud. Ik open hem en hun getekende kaart komt er uit. Voor mij is de opbouw perfect en duurt het zeker niet te lang voor de onthulling.

Als ik vervolgens ook nog eens een enveloppe moet openmaken gaat het voor mij te lang duren (het effect is al mega sterk dat deze op een plek zit waar niemand dit verwacht) Ben dan ook erg benieuwd naar jouw ervaringen Marc, Jij hebt beide gebruikt. Wat is het verschil qua reacties dat er ook nog een envelop om heen zit?

@heinzminten Prachtig gemaakt zoals we dat van jou gewend zijn. Maar ook hierbij weet ik dat het voor mij niet gaat werken met het extra portemonneetje.

Rob W

Member+
29 mrt 2006
572
202
43
De Rebel Note.

is de beste card to wallet van het moment. Ziet eruit als een normale portemonnee, het leer is geweldig, trendy blauw stiksel en de kaart kan geladen worden in een bonsalope. Velen hebben de JOL in de kast liggen nu, dankzij deze geweldige wallet :)

https://www.secrettannery.com (flash sale as we speak) Thank me later ;)

Marc Woods

Member+
Medewerker
7 feb 2004
1.966
468
83
Oosterhout NB
www.marcwoods.nl
De Rebel Note.

is de beste card to wallet van het moment. Ziet eruit als een normale portemonnee, het leer is geweldig, trendy blauw stiksel en de kaart kan geladen worden in een bonsalope. Velen hebben de JOL in de kast liggen nu, dankzij deze geweldige wallet :)

https://www.secrettannery.com (flash sale as we speak) Thank me later ;)
Wauw...inderdaad een schitterende portemonnee!

mitch durbank

Member+
18 jun 2003
947
256
63
42
Emmen
www.mitchdurbank.nl
Ik gebruik de JOL Lage Wallet en daar ben ik heel blij mee. Zoals Marc al aangaf kun je hier de enveloppen van Propdog in gebruiken. Je kunt iets laten verschijnen in je Wallet en in een afgesloten envelop. Ik vind deze JOL erg makkelijk in gebruik omdat je deze niet hoeft te prepareren ( Wel als je de envelop gebruikt) hij is altijd ready om in te laden. Dit is bij de Kaps Wallet die ik eerder gebruikte wel eens mis gegaan daar had ik de set up niet gedaan waarbij de kaart makkelijk laad.

Ik gebruik de JOL Wallet op het podium vandaar ook dat ik de Large gebruik. Ik gebruik het bij een Confabulations Effect waarbij drie dingen die worden genoemd vanuit het publiek worden voorspelt. De voorspelling zit dan in de Wallet in een afgesloten envelop. Het is een comedy routine maar als de voorspelling uit de envelop komt wordt het heel stil in de zaal.

Ik denk dat er meerdere wallets zijn die goed werken maar dat je de juiste uitzoekt die bij je doel past.

• Like
Reactions: Marc Woods