copper silver brass coins

Eric Simonesz

Member+
19 jul 2005
947
401
63
Wie maakt tegenwoordig goede copper silver brass coin sets?
Ik ben bekend met Todd Lassen en Jamie Schoolcraft. Ik vroeg me af of er nog andere zijn.

Jac

Member+
1 jan 1970
748
175
43
Den Haag
Ik heb zaken gedaan met Magikoins (Fr) gedaan. Zie zijn site.
Ik heb 5 soortgelijke munten besteld bij hem. Ik ben zeer tevreden over zijn munten.
Thierry kan helaas geen shell maken, iets wat Auke wel kon. Thierry heeft een breed assortiment en het was goed zaken met hem te doen. Al was er wel een probleempje tussen onze communicatie. Dit werd opgelost met een derde die Frans kon spreken.

De munten moet ik nog steeds gebruiken. Een kampioenschapact kwam er tussen door.

Eric Simonesz

Member+
19 jul 2005
947
401
63
Geen idee eigenlijk...ik ben erg zuinig op mijn van Dokkum muntenset!

Iemand die Eric kan helpen?
Dat begrijp ik heel goed.
Ik ben mijn set van Auke kwijt geraakt met verhuizen. Deze set is helaas niet meer te krijgen.
Ik heb contact gehad met Jamie Schoolcraft, maar die kan me niet verder helpen. Todd Lassen heeft tot nu toe niet gereageerd op mijn mail van 7 weken geleden.

Eric Simonesz

Member+
19 jul 2005
947
401
63
Ik heb zaken gedaan met Magikoins (Fr) gedaan. Zie zijn site.
Ik heb 5 soortgelijke munten besteld bij hem. Ik ben zeer tevreden over zijn munten.
Thierry kan helaas geen shell maken, iets wat Auke wel kon. Thierry heeft een breed assortiment en het was goed zaken met hem te doen. Al was er wel een probleempje tussen onze communicatie. Dit werd opgelost met een derde die Frans kon spreken.

De munten moet ik nog steeds gebruiken. Een kampioenschapact kwam er tussen door.
Dank je wel voor de tip. Ik ga eens op zijn site kijken.

Jac

Member+
1 jan 1970
748
175
43
Den Haag
Hij heeft ook munten die niet van hemzelf zijn, maar die hij ‘door verkoopt’. Wie weet kan heeft hij wel een setje voor je.

Overigens lees/las ik vaker dat Tod niet of nauwelijks reageert. Lijkt me zeer vervelend qua zaken doen. Maar ja, in dit geval klinkt het als “in het land der blinden, is de één oog koning”.

succes!

Jesper

Member
23 mrt 2020
8
1
3
26
Welke munten moeten het zijn? Tango heeft namelijk ook prima coins.

Tod is altijd een probleem. Ik heb wel een pocket trimmer van hem maar de communicatie is verschrikkelijk.

Evert Wittingen

Member+
11 jan 2005
11
7
3
70
Doornspijk
Hallo Eric. Heb net contact gehad met Gerrit ten Cate en die heeft nog munten liggen. Hij maakte vroeger en nog steeds trucs voor goochelaars.Ik geef je even het mobiele nummer van hem door dan kun je zelf contact met hem opnemen. 06 53 25 69 66.
Gr. Evert Wittingen.

Eric Simonesz

Member+
19 jul 2005
947
401
63
Hallo Eric. Heb net contact gehad met Gerrit ten Cate en die heeft nog munten liggen. Hij maakte vroeger en nog steeds trucs voor goochelaars.Ik geef je even het mobiele nummer van hem door dan kun je zelf contact met hem opnemen. 06 53 25 69 66.
Gr. Evert Wittingen.
Evert, dank je wel. Ik heb inmiddels contact met Gerrit gehad.
Gaat helemaal goed komen.