CTC Project by Peter Eggink

Glenn

Member+
25 feb 2004
331
39
28
Guttecoven
www.glentertainment.nl
Naar verluidt dé hit van Blackpool 2019. Volop in de spotlights én van Nederlandse bodem. Dan mag een topic op dit Nederlandse forum uiteraard niet ontbreken.

Wie heeft deze truc al in real life gezien?
Of heb je hem zelf inmiddels al in je bezit?

Kom maar op met die reacties en meningen/ervaringen :)

Alex Buijk

Member+
Medewerker
10 mrt 2011
503
195
43
38
Uiteraard zagen wij Ron en Peter in Blackpool met dit geweldige staaltje magie in hun handen.
Wow wat is het gaaf om dit te zien, Maar wat ik nog veel gaver vind is dat de heren er zo gigantisch veel succes mee hebben.

Ik heb hem niet gekocht, het zou anders een impuls aankoop zijn omdat ik er niet over na had gedacht dit ooit te gaan gebruiken.
Nu heb ik het bij verschillende collega's al live mogen zien en na wat brainstormen kom je op leuke ideeën met het blikje.
of het voor mij (in mijn show) zal gaan passen weet ik niet, maar dat het iets super gaafs is is 100% een feit.

Ik denk dat als je veel streetmagic doet dit zeker niet mag ontbreken.

Jan Smulders

Member
13 sep 2017
27
15
3
53
Breda
www.magic-marketing.nl
Het is super gaaf wat ze hebben neergezet en de media aandacht welke het heeft gekregen, super goed gedaan!

Zoals Alex al zegt, het zit goed in elkaar om het een impulsaankoop te laten zijn maar je denkt toch wel twee keer na, het blijft immers €120.
Ik heb persoonlijk Ron nog getipt op zijn tekst in zijn webshop die in eerste instantie liet lezen wat voor gimmick het is!
Uiteraard zou ik hem best willen hebben maar ik verdien mijn brood niet met goochelen, maar meer van tijd tot tijd een opdracht.

Ik zag hem al te koop op Goochelaars Marktplaats dus voor iemand was het kennelijk niet zijn ding wat denk ik niets afdoet aan de truc zelf!

maigret

Member+
28 mei 2011
397
294
63
73
Turnhout (B)
www.maigret.org
Op zich een zeer mooi effect, maar ik vraag mij af of het in een restaurant of zaal waar je table hopping doet, hetzelfde effect zal hebben?
Zullen, buiten de toieschouwer die het blikje vastheeft, de andere tafelgenoten de munt ook horen vallen met het gebruikelijke geroezemoes en de muziek ?
Is er iemand die er in "the real world" al mee gewerkt heeft?

Danny Joseph

Member+
31 aug 2004
4.073
1.007
113
34
Delft
Afgelopen vrijdag op de Real Magic Roadshow het Ron live zien demonstreren, inclusief een kijkje in de keuken. Zijn enthousiasme hierover is/was aanstekelijk, maar als iemand die niet betaalt goochelt wist ik van tevoren dat dit geen product voor mij is.

Op zich een zeer mooi effect, maar ik vraag mij af of het in een restaurant of zaal waar je table hopping doet, hetzelfde effect zal hebben?
Zullen, buiten de toieschouwer die het blikje vastheeft, de andere tafelgenoten de munt ook horen vallen met het gebruikelijke geroezemoes en de muziek ?
Is er iemand die er in "the real world" al mee gewerkt heeft?
Een voordeeltje is dat men de munt ook voelt vallen, wat net als een finale van Coins Across (in de handen van de toeschouwer) een zichtbare reactie in het gezicht van de toeschouwer teweeg brengt.
Een andere mogelijkheid is het blikje iets scheef op tafel zetten; het vallen van de munt zal het blikje doen omkiepen.

• Like
Reactions: Alex Buijk