Einde goochelaars.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
15 jun 2003
1.238
252
83
37
Sint-Oedenrode
www.martijnvanberkel.nl
Beste leden,

Iets meer dan 15 jaar geleden zijn we begonnen met goochelaars.com als een verzamelplaats op internet voor goochelend Nederland en België.
In die periode zijn er ruim 140.000 berichten gepost en hebben zich meer dan 2000 gebruikers geregistreerd.
Dit heeft vele interessante discussies opgeleverd en vooral mooie ontmoetingen en vriendschappen. Kortom, een mooi resultaat!

De laatste jaren hebben we echter een verschuiving gezien van goochelaars.com naar Facebook.
De meerdere voordelen van een forum (bijv. overzicht houden en het eenvoudig terugzoeken van discussies) leggen het uiteindelijk toch af tegen het gemak van Facebook, dat voor velen een centraal startpunt is geworden op het internet.
Naast deze verschuiving heeft een (steeds) drukker gezinsleven en de komst van de AVG me uiteindelijk doen besluiten om goochelaars.com definitief te sluiten.
Het forum zal dan ook vanaf 25 mei niet meer online zijn.

Mocht je interesse hebben in de domeinnaam goochelaars.com (Ruim 35.000 unieke bezoekers per jaar), deze gaat naar de hoogste bieder.
Mail hiervoor naar vanberkelmartijn@gmail.com

Via deze weg wil ik alle beheerders en moderators van nu en het verleden bedanken voor hun inzet op dit forum.
Zonder jullie was dit allemaal niet mogelijk geweest.
Tevens wil ik alle leden bedanken voor jullie bijdrages aan de discussies.

Nogmaals bedankt!

Gr.
Martijn, ex-beheerder van goochelaars.com

Gerrit

Member+
12 nov 2011
87
22
8
Heel erg jammer.

Ik wil iedereen bedanken die dit forum mogelijk hebben gemaakt.

Ik ben niet zo thuis op Facebook. Waar vind ik de Facebook versie van Goochelaars.com?

Wimhek11

Member
25 jan 2016
46
15
8
Uithoorn
Jammer. Ikzelf heb veel aan dit forum gehad, zelfs zonder toegang tot het afgesloten gedeelte. (;-)

Het forum verschuiven naar Facebook heeft m.i niet zoveel zin, want daar moet ook een eigenaar aangewezen worden en gemodereerd worden.
Als tijd het probleem is wil ik mijzelf ook wel aanmelden om wat te doen. PM me maar (ps nee is ook een antwoord) .

didge

Member+
23 jun 2003
751
179
43
56
Beste Martijn en moderatoren,

Al vele jaren is goochelaars.com een vaste website in mijn dagelijkse routine om het het web te bezoeken.
Waar ik ook ter wereld ben is het altijd een huiskamer die graag even bezoek en een warm gevoel als ik weer een bericht lees.
Grote waardering voor jullie allemaal dat jullie het zo lang hebben volgehouden en grote waardering voor de inzet die er toe geleid heeft dat de magic community wat dichter naar elkaar zijn gegroeid.

Potverdorie wat zal ik het dagelijks bezoek missen.

Eerlijk gezegd voel ik me ambivalent over facebook mede omdat ik die niet overal waar ik ben kan bezoeken.

Groet dank en glimlach,

Didge

ps Het forum heeft er toe geleid dat ik mijn synoniem heb bedacht " Didge", een afkorting van het instrument dat ik al vele tientallen jaren bespeel - de didgeridoo.
Net als bij de didgeridoo ontslaat de magie door eigen vaardigheid; muziek spelen door te blazen op een holle boomstam vraagt toewijding, cultureel besef, grote vaardigheid en leid tot verwondering en plezier bij de ander.....alles wat ik ook in de magic heb gevonden.

• Like
Reactions: Eddy Smit

Flupke

Member+
Spijtig dat het forum stopt, want ik had toch het geluk hier enkele goede tips te krijgen (en misschien ook door te geven), maar ik denk dat dit een evidente verschuiving is. Hoe dan ook hoop ik nog enkele mensen van hier via digitale en andere wegen te ontmoeten. Dank voor alle inzet afgelopen jaren!

Eddy Smit

Member+
12 nov 2004
366
130
43
Vele mooie woorden zijn al geschreven. Vandaar dat ik het simpel houd. HEEL ERG BEDANKT!

Marc Woods

Member+
Medewerker
7 feb 2004
1.959
465
83
Oosterhout NB
www.marcwoods.nl
Door Goochelaars.com ben ik in contact gekomen met de "Die Hards" een groepje goochelaars waar ik mijn eerste échte stappen in deze wereld heb gezet.

Op een zeker moment ook moderator geworden van dit forum, door gebrek aan tijd ook weer mee gestopt maar het was alles bij elkaar een mooi avontuur...ontzettend bedankt voor alle inzet!

maigret

Member+
28 mei 2011
395
294
63
72
Turnhout (B)
www.maigret.org
Veel dank aan Martijn van Berkel en ook aan John van der Lely als moderator.
Velen zullen zeker dit forum vroeger als zeer nuttig ervaren hebben door de jaren heen.
Iets meer dan een jaar geleden ging het echter steil bergafwaarts om meerdere redenen...
Nogmaals dank en succes in alles wat je verdere plannen ook moge zijn.
Maigret.

Laatst bewerkt:

Ferry de Riemer

Member+
26 okt 2014
866
131
43
Alle moderators en alle leden van goochelaars.com heel erg bedankt voor alles en wens iedereen het allerbeste!

Status
Niet open voor verdere reacties.