Filmtip: Magicians - Life in the Impossible (Docu)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Danny Joseph, 20 feb 2017.

1. Danny Joseph

Danny Joseph Administrator
    Medewerker

Lid geworden:
    31 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    976
    MAGICIANS follows four world-class magicians on stage and off, exploring how and why these characters so passionately dedicate their lives to the craft of illusion. Their journey takes us from the most humbling of road gigs to grand performances on the biggest of stages, from finding love to terrible personal loss; and to the prospect of losing everything for a dream others don't understand. As we come to understand why each is obsessively chasing his own dream, we'll discover the unhidden secret: far more fascinating than the magic are the magicians themselves.

Als je trucs wil leren, hoef je deze film niet te kijken. Veel interessanter is het leven en de carrière van deze vier goochelaars. We zien de ups en de downs, zowel op professioneel als op persoonlijk vlak. Sommige momenten zijn daardoor heel mooi, andere zijn bijna tenenkrommend ongemakkelijk.

Dat is juist het mooie aan documentaires; de echtheid van mensen in plaats van het - vaak - happy end van een speelfilm. Na The Illusionist, The Prestige en Now You See Me, is dit een mooie weerspiegeling van hoe het échte goochelaars vergaat.

Aanrader.

Marc o, Wimhek11 en M@@rten Bruins vinden dit leuk.
  2. Alex Buijk

Alex Buijk Goochelaar

Lid geworden:
    10 mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    107
    wow thanks voor het delen van deze trailer Dit lijkt mij erg interessant om te zien.
    ga kijken of ik deze ergens kan bestellen.

3. Lodewijk de Widt

Lodewijk de Widt Goochelaar

Lid geworden:
    25 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    14
  4. Danny Joseph

Medewerker

Lid geworden:
    31 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    976
    Jeetje, nooit iets van meegekregen.

In het artikel staat overigens dat hij de aanklacht ontkent, maar bijna een jaar later zal er vast ergens een update te vinden zijn.

5. Lodewijk de Widt

Lodewijk de Widt Goochelaar

Lid geworden:
    25 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    14
  6. Jean-Paul

Jean-Paul Goochelaar

Lid geworden:
    23 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    1.361
    Zo tragisch vind ik het niet hoor, meer een gevalletje van eigen schuld dikke bult.
    Deze documentaire is ook op Netflix te zien, scheelt je weer je portemonnee trekken @Alex Buijk

Marc o en Alex Buijk vinden dit leuk.
  7. Marc o

Marc o Goochelaar

Lid geworden:
    19 sep 2013
    Leuk Bevonden:
    223
    Danny/Jean-Paul,

Bedankt voor de tip.
    Eergisteren gekeken op Netflix, zaten wat ongemakkelijke momenten in.
    Je ziet vooral de mens achter de magicians en dat is wat ik vooral ongemakkelijk vondt.
    Mensen die vast blijven houden aan het oude vertrouwde en niet willen inzien dat ze moeten veranderen om de toekomst aan te kunnen.
    En mensen die naast het podium ook nog hun personage blijven leven en waarvan je langzaam de scheuren in hun relatie met hun naasten ziet ontstaan.

Zeer interresant om te bekijken, dank daarvoor.

8. Danny Joseph

Medewerker

Lid geworden:
    31 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    976
    Onderstaande schreef Jon Armstrong gisteren op Facebook:

Most of you know me and know all the the stuff that's written below. That said, there are a few people newly following me here after watching the documentary Magicians: Life in the Impossible on Netflix or some other platform.

Just thought I would bring those that are just meeting me up to date, as the film stopped recording my life around 2014.

So as you will see in the pictures below, I got in shape and lost 75 pounds.

Have been doing my show on cruise ships lately as well as the corporate and private shows.

Started a Magic Festival in Steamboat Springs, CO and one on the Queen Mary in Long Beach.

Been featured on the cover of Magic Magazine and in magic related publications.

Got to create cool magic stuff for Disney, Universal and other theme parks.

Promoted the film with the directors and other stars.

.
    Have a wonderful parter in Vanessa and we have a awesome dog named Penny.

Mostly I'm doing well, a little thinner and far more happy but still the same guy you met on screen

Keep updates with my stuff at Cardjon.com by signing up for the mailing list.

I hope to meet you all at a show someday soon.

Marc o vindt dit leuk.
  9. Reynier Jonkers

Reynier Jonkers Goochelaar

Lid geworden:
    7 sep 2011
    Leuk Bevonden:
    17
    Net de documentaire gezien, het geeft een mooi beeld van de mens achter deze vier personages en hoe hard het wereldje in Vegas kan zijn.

10. Wimhek11

Wimhek11 Leek

Lid geworden:
    25 jan 2016
    Leuk Bevonden:
    2
  11. tom-krooshof

tom-krooshof goochelaar

Lid geworden:
    17 jan 2016
    Leuk Bevonden:
    17
    Heb hem vorige week ook gezien, wel leuk om te zien hoe ze soms omgaan met situaties.

12. Martijn van Berkel

Martijn van Berkel Administrator
    Medewerker

Lid geworden:
    15 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    174
    Bedankt voor de tip. Heb hem ook onlangs gekeken via Netflix. Vele up's and downs in de film voor de 4 goochelaars.
    Aanrader voor elke goochelaar om een keer te kijken.

tom-krooshof vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina