Financieel overleven als goochelaar?

Discussie in 'Over dit forum' gestart door Pepijn Vandelanotte, 20 feb 2017.

1. Pepijn Vandelanotte

Lid geworden:
    20 feb 2017
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

Wij zijn vier leerlingen van het Sint-Jans College te Sint-Amandsberg en wij zijn al een heel jaar bezig met het onderzoeken van de goochelwereld en wat daar allemaal rond speelt. Deze interesse voor het goochelen is bij ons gegroeid doordat er 1 van ons al enkele jaren bezig is met goochelen. Een van onze onderzoeksvragen is dan ook: 'Hoe is het om te overleven als professioneel/amateuristisch goochelaar in Belgiƫ? Hoe kan je dit financieel volhouden en is dit zelfs vol te houden of is er absoluut geen vraag/nood naar goochelaars?'. Deze vraag hebben we al aan Kobe Van Herwegen en aan Gili kunnen stellen maar we willen zoveel mogelijk getuigenissen over dit onderwerp hebben. Daarom deze oproep.

Hoe overleven jullie deze wereld, op financieel vlak? Als je ons wil helpen met ons onderzoek en ons meer wil laten proeven van de prachtige goochelwereld dan kan je ons zeker en vast helpen door op deze vraag te antwoorden.
    Alvast bedankt.

Groeten,
    Pepijn, Fabian, Quinten en Jarno
    Leerlingen Humane Wetenschappen, laatste jaars op Sint-Jans College.

2. clown Cobe

clown Cobe Goochelaar

Lid geworden:
    8 jun 2012
    Leuk Bevonden:
    106
    Hallo, er is aanvraag genoeg denk ik maar alleen van het clown zijn kan ik niet leven en heb daarom ook nog andere activiteiten nodig, zoals de meesten hier denk ik.

cojanlis vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina