Flourishes

Status
Niet open voor verdere reacties.

cojanlis

Member+
10 aug 2011
883
422
63
Belgie
www.tovenaarnelius.be
Ieder doet zijn ding en wat hij of zij graag doet, toch hoor ik vaker van mensen dat ze die snelle kaarttrucs niet kunnen volgen en ook niet begrijpen wat er nu juist gebeurd. Dit is ook omdat er vaak een verhaal bij ontbreekt. Zelf hou ik het bij duidelijke dingen die visueel makkelijk te volgen zijn voor de toeschouwer.

Hannes

Member+
27 mrt 2011
213
46
28
22
Gent (België)
www.anthonyholt.be
Ik ben van het idee dat flourishes een extra dimensie aan je performance kunnen geven.
Alleen vind ik persoonlijk dat het niet te veel mag zijn.
Ik ga niet zeggen dat flourishes belangrijker zijn dan dan het effect of ook niet omgekeerd.
Voor mij gaat goochelen daar niet om, maar wel om het gevoel en de magische band die je opbouwt met het publiek.
En volgens mij is een goochelaar geslaagd als hij de mensen dat geeft kunnen meegeven.

Groeten Hannes (van lang weggeweest)

mrkev

Member
27 aug 2015
20
2
3
27
Vlaanderen
hey, dit topic staat al even open maar ben hier nogmaar nieuw, dacht ik wil toch even reageren..
ik vind dat flourishes nice zijn om naar te kijken maar het mag inderdaad niet teveel zijn.. trop est trop zoals men zegt.
Ik gebruik wel sommige 'flourishes' als false shuffles dus hierbij zijn ze dan wel heel handig..
Ik vraag me af, hebben jullie op internet pdf's gevonden met een deftige uitleg van de flourishes?
Ik weet enkel maar van filmpjes en deze zijn meestal niet zo goed uitgelegd waardoor 't moeilijk is om onder de knie te krijgen.. liest heb ik een pdf met afbeeldingen..

Sven van de Vorstenbosch

Close-Up Magician
1 nov 2015
40
18
8
22
Heeswijk-Dinther
hey, dit topic staat al even open maar ben hier nogmaar nieuw, dacht ik wil toch even reageren..
ik vind dat flourishes nice zijn om naar te kijken maar het mag inderdaad niet teveel zijn.. trop est trop zoals men zegt.
Ik gebruik wel sommige 'flourishes' als false shuffles dus hierbij zijn ze dan wel heel handig..
Ik vraag me af, hebben jullie op internet pdf's gevonden met een deftige uitleg van de flourishes?
Ik weet enkel maar van filmpjes en deze zijn meestal niet zo goed uitgelegd waardoor 't moeilijk is om onder de knie te krijgen.. liest heb ik een pdf met afbeeldingen..
Youtube is je beste vriend leer zelf daar mijn flourishes mee ik denk dat iemand die nog jong is het beste kan beginnen met flourishes omdat je zo wel vingervlugheid krijgt en later mooi colour changes mee kan doen waneer je klaar bent voor performance's

Status
Niet open voor verdere reacties.