Gaaf nieuw logo van Goochelaars.com

Discussie in 'Over dit forum' gestart door Ray, 14 feb 2015.

1. Ray

Ray Goochelaar

Lid geworden:
    1 jan 1970
    Leuk Bevonden:
    237
    Wow! Ik vind deze rode metaalachtige letters met de schoppen en de klaver als OOs veel straker en mooier dan voor heen! Ziet er strak uit!

2. Bietfriek

Bietfriek Goochelaar

Lid geworden:
    6 apr 2011
    Leuk Bevonden:
    475
    Nou....is dat wat..
    Wil net gaan zoeken of er al iets gepost was betreft het logo, vind het persoonlijk helemaal niets (maar is ook niet mijn site :rolleyes:) Heeft misschien ook te maken met het kleurenschema van het forum zelf wat er mijn inziens totaal niet bij past. Verder mis ik de ruit en het hart. Komt ook bij dat ik niet goed tegen verandering kan :D

3. Danny Joseph

Danny Joseph Administrator
    Medewerker

Lid geworden:
    31 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    974
    Geduld...

4. Ray

Ray Goochelaar

Lid geworden:
    1 jan 1970
    Leuk Bevonden:
    237
    Nu weet ik het zeker :) Ik denk dat ze een nieuwe huisstijl gaan nemen. Het oude logo was (vond ik) een beetje kinderlijk/oubollig dit is meer snazzy. Ik hou wel van iets abstracter en wat gloss :)

Ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien.

5. Jac

Jac Goochelaar

Lid geworden:
    1 jan 1970
    Leuk Bevonden:
    175
    Ik ben eens met bietfriek.
    Maar ach.. de logo verandert, het forum niet. En als de administrators het willen veranderen (het is hun kindje!), moeten ze dat doen. ;)

6. Eric Simonesz

Eric Simonesz Goochelaar

Lid geworden:
    19 jul 2005
    Leuk Bevonden:
    401
    Over smaak valt te twisten :)

Jac en Ray vinden dit leuk.
  7. Jean-Paul

Jean-Paul Goochelaar

Lid geworden:
    23 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    1.361
    Ik niet want ik heb het al gezien :D
    Maar zoals Danny zegt....geduld.
    Leuk om te vermelden is misschien wel dat het forum niet alleen maar een nieuwe look gaat krijgen.
    Ook technisch zal er veel veranderen waarvan sommige zaken niet zichtbaar zijn, en sommige zaken dan weer wel.

Voor de eindgebruiker zal er meer mogelijk worden dan voorheen, en zoals de plannen nu zijn zal Goochelaars.com niet alleen een forum blijven.
    Wat dat is houden we nog even voor onszelf.

Maar wat wel te verwachten is van mijn kant, en ik hoop dat meerdere dat voorbeeld gaan volgen, is een review van een goocheltruuk op video.
    Leuk en spannend om te doen, en ik zie wel hoe het loopt want we willen tenslotte magic zoveel mogelijk zien!

Eric Simonesz, Jac en Ray vinden dit leuk.
  8. Marc o

Marc o Goochelaar

Lid geworden:
    19 sep 2013
    Leuk Bevonden:
    223
    Vindt het een mooi logo.
    Leuk om te zien dat jullie zoveel aandacht in het forum steken, chapeau!

Hoop dat er met de vernieuwing ook wat slapende/lezende leden meer actief worden op het forum.
    Niet alleen maar informatie halen maar ook toevoegen!

Eric Simonesz, Ray en Jean-Paul vinden dit leuk.
  9. Ferry de Riemer

Ferry de Riemer Goochelaar

Lid geworden:
    26 okt 2014
    Leuk Bevonden:
    124
    Het nieuwe logo ziet er geweldig uit! Naar mijn zeggen was het een goed idee om dit te vervangen/vernieuwen
    met als resultaat een sterk uitstralende logo.

thianna en Ray vinden dit leuk.
  10. Johannes

Johannes Creatieve Duizendpoot

Lid geworden:
    10 okt 2014
    Leuk Bevonden:
    32
    Idd mooi logo. Ik heb ook de indruk dat de mobiele site werd aangepast. Hij lijkt in ieder geval beter te werken op mijn gsm. ^^Keep up the good work.

Jean-Paul vindt dit leuk.
  11. thianna

thianna Leek

Lid geworden:
    27 dec 2014
    Leuk Bevonden:
    21
    Het ziet er erg goed uit, al helemaal met de nieuwe layout erbij, petje af!

Jean-Paul vindt dit leuk.
  12. TheMentalist

Lid geworden:
    1 jan 1970
    Leuk Bevonden:
    14
    inderdaad al een hele verbetering, als ik 1 puntje van kritiek mag geven.. ik zou het toverstafje en de kaart symbolen in het logo helemaal weglaten en voor iets minder oubollig en clichématig gaan

Ray vindt dit leuk.
  13. Jean-Paul

Jean-Paul Goochelaar

Lid geworden:
    23 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    1.361
    Kritiek geven mag, alleen daar is het nu betreft het logo helaas te laat voor.
    We hebben diverse logo's overwogen en dit was gewoon met kop en schouders de beste van allemaal.
    Het toverstafje is nog een punt van herkenning naar het oude logo, zie het als verhuizen,en je oude lekkere bank verhuist mee. :D

Jeffrey Wijkhuisen vindt dit leuk.
  14. Nico van Hulst

Nico van Hulst Erelid & V.I.P.

Lid geworden:
    1 jan 1970
    Leuk Bevonden:
    250
    Nou het logo is mooi maar wat daar onder gebeurt is vind ik een drama. Ik heb het een paar weken aangekeken maar het is en blijft een rommeltje. Net een zak confetti die leeg gestrooid is en zoeken maar. Als dit een verkoop site zou zijn zou de verkoop denk ik fataal om laag gaan. Maar ja wie ben ik.

15. Jean-Paul

Jean-Paul Goochelaar

Lid geworden:
    23 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    1.361
    @Nico van Hulst en wat precies vind je dan een rommeltje?
    Ligt het aan de indeling, indeling van de hoofdonderwerpen(threads) of wat mensen posten?

16. Nico van Hulst

Nico van Hulst Erelid & V.I.P.

Lid geworden:
    1 jan 1970
    Leuk Bevonden:
    250
    Erg onrustig, veel contrasten. Waarom moet nieuw in donker rood, gewoon blauw is net zo duidelijk. Waarom al die aantallen, haalt je aandacht weg. Wat is de meerwaarde van een confetti fotootje. De functie van die pagina gaat volkomen verloren, je kijkt er op om snel een onderwerp te vinden, puur informatie. Maar met alle respect want het logo is mooi, en van de reportages geniet ik enorm, maar dit moest me even van het hart

17. Jasper

Jasper Goochelaar

Lid geworden:
    15 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    58
    Ik deel de mening van Nico, nu ik ook even naar het nieuwe design van de homepage heb gekeken.

Het is in mijn ogen veel te onrustig met alle icoontjes, fotootjes getalletjes en symbooltjes i.c.m. de tweekolomsindeling wanneer je de site op een desktop bekijkt. Mobiel, waarbij alles onder elkaar staat en geen fotootje getoond wordt, vind ik veel prettiger. Maar smaken verschillen uiteraard

Persoonlijk zou ik er ook voor kiezen om de sponsor logo's niet meer te plaatsten waar ze nu staan maar deze een mooie plek in de rechterkolom te geven bijvoorbeeld door Leden online, wat voor mij totaal geen toegevoegde waarde heeft, weg te laten en de agenda iets korter maken of 'mijn informatie en foto' bovenaan uit die kolom verwijderen. Dat laatste kan je per slot van rekening ook benaderen via het kleiner fotootje bovenaan. Ik vind het zelf ook totaal niet belangrijk hoeveel berichten ik heb gepost, hoeveel punten ik heb en hoeveel keer ik leuk ben bevonden.

De laatst genoemde informatie mag wat mij betreft ook weg onder de fotootje aan de linker kant in een topic. Voegt niets toe.

Just my two cents.

Nico van Hulst vindt dit leuk.
  18. Jean-Paul

Jean-Paul Goochelaar

Lid geworden:
    23 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    1.361
    @Martijn van Berkel kan je wat met deze feedback??
    Met confetti-foto word zeker bedoeld dat groene bolletje?
    Dat is ervoor zodat je kan zien of iemand online op het forum is of niet.
    Zelf ben ik niet thuis in de techniek vh forum dus Martijn zal verder hierop beter kunnen antwoorden dan ik wat mogelijk is.

Bedankt voor de tips in ieder geval, zonder input is er geen output dus alle tips zijn welkom!
    Als er meer mensen zijn die op of aanmerkingen hebben laat het ons gerust weten, het forum is voor iedereen, en moet ook liefst voor iedereen een prettige omgeving zijn om over het vak/hobby te kunnen spreken.

19. Jasper

Jasper Goochelaar

Lid geworden:
    15 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    58
    Confettifoto zoals ik hem begreep, is het kleine fotootje voor de laatste reactie per topic op de homepage

Nico van Hulst vindt dit leuk.
  20. Martijn van Berkel

Martijn van Berkel Administrator
    Medewerker

Lid geworden:
    15 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    174
    Alle kritiek is welkom, daar kunnen we tenminste wat mee.
    De dubbele kolommen heb ik aangepast naar een enkele kolom. Dat oogt wat rustiger.
    Tevens de confettifoto weggehaald.
    Banners naar rechts is ook een goede (zolang ze vanwege de sponoring maar goed zichtbaar blijven) en leden online voegt inderdaad niets toe. Dat pas ik op een later moment aan.

Deel Deze Pagina