Geef ons je vragen voor magictalk/sneak preview voor dit jaar.

Discussie in 'MagicTalk' gestart door Jean-Paul, 31 jan 2014.

1. Jean-Paul

Jean-Paul Goochelaar

Lid geworden:
    23 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    1.361
    Na even een rustpauze ingelast te hebben gaan we weer vol aan de bak om leuke MagicTalks te maken.
    Zo hebben we inmiddels al gesproken met Christian Farla, Hilbert & Jofri, Fritz met een Z.
    Maar er komt nog veel meer leuks aan.
    Uiteraard gaan we proberen met de winnaar van het juniorenconcours een MagicTalk te doen, maar ook met de nieuwe Nederlands Kampioen die tijdens het Dutch Festival of Magic uit de hoge hoed getoverd zal worden.
    Tijdens het Dutch Festival of Magic 2014 zullen we uiteraard ook daar weer diverse artiesten aan hun magische jasje trekken en bestoken met vragen.
    Scott & Muriel hebben al toegezegd mee te willen werken dus dat word voor mijn gevoel een hele interessante.

Maar zéér binnenkort gaan we in gesprek met de Diva's of Magic.
    Een datum moeten we nog gaan vastleggen, maar dit zal naar alle waarschijnlijkheid ergens in februari worden opgenomen.
    Diva.jpg

Nu wil ik iedereen de kans geven die dat wil om vragen in te sturen voor deze dames.
    Dus heb je een brandende vraag of vragen voor de Diva's laat me dit dan weten via een PM of via de mail naar: jeanpaul@goochelaars.com
    Let op het moeten wel nette vragen zijn en geen oneerbare voorstellen :D
    De dames hebben ook sinds kort een eigen pagina op Facebook, dus als je die nog niet kent geef ze gerust een like-je (correcte spelling?)
    https://www.facebook.com/klokdivas

2. Goochelaar Melvin

Lid geworden:
    25 okt 2012
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb wel een leuke vraag voor hun,
    Als jullie geen assistent meer word van Hans Kok ga je dan zelf een show zetten en de grootste artist worden of ga je dan naar een anderen illusionist?

3. Danny Joseph

Danny Joseph Administrator
    Medewerker

Lid geworden:
    31 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    976
    Delen jullie samen een kleedkamer? Leidt dat wel eens tot onenigheid? "Nee, dat is míjn stijltang!" En kussengevechten natuurlijk. ;)

John van der Lely vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina