Goedenavond allemaal

Discussie in 'Even Voorstellen' gestart door BUMagic, 24 aug 2016.

1. BUMagic

BUMagic Leek

Lid geworden:
    3 aug 2016
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedenavond allemaal ik wil mij zelf even voorstellen,

Ik ben Bart, ik ben 20 jaar en ben nu al ongeveer 1,5 jaar bezig met kaart magie en in die tussen tijd heb ik ook anderen soorten magie gezien en beoefent. In het begin deed ik het gewoon voor mijzelf, dit omdat ik er plezier in had. Later was ik op een feestje van een vriendin en daar deed ik ook magie dit keer met kaarten. De reacties waren echt enorm, veel groter dan ik had verwacht. Dit was echt het punt waarop ik dacht dat ik dit wil blijven doen en niet alleen voor mijzelf, maar juist ook voor anderen. Het meesten doe ik met kaarten en dit is streetmagic of tafel magie. En als ik anderen voorwerpen gebruik dan is dit richting streetmagic. Ik ben paar keer al naar mensen toe gegaan op de straat om wat te laten zien en dit was ook weer een aparte ervaring, maar nog een reden om door te gaan.

Ik ken persoonlijk geen andere mensen die iets doen met magie, mij lijkt het leuk om mensen te ontmoeten met de zelfde interesse. Dit forum leek mij een goede eerste stap om daar dichterbij te komen.

2. Alex Buijk

Alex Buijk Goochelaar

Lid geworden:
    10 mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    107
    Hi bart,

Tof dat je met Magic bezig bent.
    Waar kom je vandaan. Wie weet kun je aansluiten bij een goochel vereniging. Het forum staat de laatste tijd op een laag pitje maar wie weet met vers Magic talent gaat het forum weer bloeien.

Succes iig met goochelen

3. BUMagic

BUMagic Leek

Lid geworden:
    3 aug 2016
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Alex,

Ik woon in Flevoland, ik zat ook al te denken om misschien bij een vereniging te gaan, ik weet nog niet precies welke.(wel een die beetje in de buurt zit)
    Ik heb inderdaad wel al gemerkt dat het forum momenteel niet zo actief is, hopelijk kan ik stukje helpen om het forum weer actief te maken dat zou natuurlijk leuk zijn.

4. Stapper

Stapper Goochelaar

Lid geworden:
    1 jan 1970
    Leuk Bevonden:
    653
    Je zou op de onderstaande link kunnen kijken:
    www.denmu.nl en dan onder verenigingen.
    Ik sluit me aan bij Alex: ga naar een vereniging!

5. BUMagic

BUMagic Leek

Lid geworden:
    3 aug 2016
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de link, ik ga zeker kijken naar de verschillende verenigingen.

6. BUMagic

BUMagic Leek

Lid geworden:
    3 aug 2016
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag een mail gestuurd naar de vereniging MKA, nogmaals bedankt Alex en Stapper, nu ik dit heb gezien lijkt mij dit inderdaad de beste oplossing om anderen te ontmoeten.

7. Rico Weeland

Lid geworden:
    14 aug 2016
    Leuk Bevonden:
    6
    Hey Bart!

Tof dat je zo bezig bent met het goochelen. Altijd leuk dat er weer nieuwe mensen in deze wereld er bij komen!
    Welkom op het forum en heel veel plezier.

8. Fritz met een Z

Fritz met een Z Goochelaar

Lid geworden:
    28 feb 2004
    Leuk Bevonden:
    135
    Dat is bij mijn club! Leuk, ik zie je hopelijk daar op de derde donderdag van de maand!

9. BUMagic

BUMagic Leek

Lid geworden:
    3 aug 2016
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inmiddels een mail terug gehad en ik ben de derde donderdag van de maand welkom!
    Ik ben zeer benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren, ik zie je daar Fritz.

Deel Deze Pagina