Hallo Iedereen !

Discussie in 'Even Voorstellen' gestart door Bram, 21 apr 2016.

1. Bram

Bram Leek

Lid geworden:
    21 apr 2016
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn naam is Bram Koenings, ik hou veel van goochelen en ben 15 jaar. ik ben nu al zo een 3 jaar bezig met goochelen en kan een aantal goeie trucs (ambitious card, best card trick in the world etc..). Ik ben nu vooral bezig met ''cardistry/XCM'' maar ik vind het moeilijk om tutorials te vinden. treed niet vaak op en doe mijn magie meestal impromptu (niet geplant). ik zou graag naar een bijeenkomst gaan ofzo maar ik weet niet waar en hoe.

2. Magic Wessel

Magic Wessel Goochelaar

Lid geworden:
    1 jan 2014
    Leuk Bevonden:
    46
    Hoi Bram
    Welkom op het forum in de eerste plaats. Hopelijk heb je hier een fijne tijd.
    Door het jaar heen zijn er regelmatig congressen voor goochelaars welke leuk zijn te bezoeken. Ook een goochelclub is leuk, waar ergens kom je vandaan? Misschien zit er wel een leuke goochelclub met een jeugdafdeling dichtbij.

Groet,
    Wessel

Bram vindt dit leuk.
  3. Bram

Bram Leek

Lid geworden:
    21 apr 2016
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi wessel,
    ik kom uit de betuwe (ophemert) en mijn vervoer is beperkt (geen auto). ik heb al gezocht maar kon niet echt vinden. ik zou graag bij een goochelclub in de buur willen gaan maar waar is de vraag want ik woon niet bepaalt in de stad.

4. Jean-Paul

Jean-Paul Goochelaar

Lid geworden:
    23 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    1.361
    op www.denmu.nl vind je een lijst met alle goochelclubs door heel Nederland.

5. Stapper

Stapper Goochelaar

Lid geworden:
    1 jan 1970
    Leuk Bevonden:
    653
    Ophemert ligt vlak bij enkele goochelclubs.
    Wellicht kun je de vraag stellen of je met iemand mee mag rijden?
    Ook ik heb jaren lang een 'bijrijder' gehad.
    Zinvolle (goochel)tips van gekregen!

Deel Deze Pagina