Hoi..?

Jellemo

Member
21 mei 2015
1
0
1
26
Hoi allemaal,

Mijn naam is Jelmer. In het dagelijks leven ben ik vooral theaterdocent en soms theatermaker, maar goochelen heeft daar ook altijd bij gehoord.
Ik merk dat goochelen voor mij soms alleen best eenzaam is en ik hoop stiekem om mensen te vinden om mee op te trekken, wat goochelen betreft...

Ik kwam er vandaag trouwens achter dat ik hier al een account had, dus misschien heb ik me een jaar geleden (of langer?) al eerder eens voorgesteld?

Jac

Member+
1 jan 1970
748
175
43
Den Haag
Je hoeft je zeker op goochelgebied je niet eenzaam te voelen. Er zijn verschillende aspecten waar je voor open kunt staan:
- een goochelclub (zie NMU)
- lezingen
- festivals (al nemen die in NL af).

enjoy the magic!

Marc Woods

Member+
Medewerker
7 feb 2004
1.977
472
83
Oosterhout NB
www.marcwoods.nl
Hoi allemaal,

Mijn naam is Jelmer. In het dagelijks leven ben ik vooral theaterdocent en soms theatermaker, maar goochelen heeft daar ook altijd bij gehoord.
Ik merk dat goochelen voor mij soms alleen best eenzaam is en ik hoop stiekem om mensen te vinden om mee op te trekken, wat goochelen betreft...

Ik kwam er vandaag trouwens achter dat ik hier al een account had, dus misschien heb ik me een jaar geleden (of langer?) al eerder eens voorgesteld?
Tof om je hier te zien Jelmer! Wees welkom en we hopen van je te lezen! Bekijk de verschillende open-topics eens...schroom niet om op oudere topics te reageren.