HOUS OF HORROR EEN ILLUSIESHOW IN DE OVERTREFFENDE TRAP!

Discussie in 'Nieuws' gestart door Eddy Smit, 18 aug 2016.

1. Eddy Smit

Eddy Smit Goochelaar

Lid geworden:
    12 nov 2004
    Leuk Bevonden:
    121
    HOUS OF HORROR EEN ILLUSIESHOW IN DE OVERTREFFENDE TRAP!

Kent u het gevoel iets meegemaakt te hebben dat u wel van de daken zou willen schreeuwen. Kent u het gevoel zo onder de indruk van iets te zijn dat u het met iedereen zou willen delen. Ik maakte dat vanavond mee in het theater Carré in Amsterdam bij de show van Hans Klok “House of Horror”. Deze avond stond Hans Klok aan het begin van een nieuwe cyclus van shows die gaan duren van 14 augustus t/m 2 oktober.

Na zijn naar ik dacht, niet te overtreffen show “The new Houdini” heeft Hans Klok het toch weer gepresteerd te komen met een totaal nieuw concept. De show is verrassend en het publiek wordt geconfronteerd met griezelige acts, bovenaardse wezens, heksen, donker gerande en uit spelonken klinkende geluiden en donkere uit de krochten komende stemmen. En dit alles gegoten in een prachtige verhaallijn.

Zelfs de optredende gastartiesten zoals De lazerman Andrea Prince, het slangenmeisje Jordan Mcknight, de acrobate Clio Togni, de diabolo artiest Michaël Betrian en het acrobaten Duo La Vision waren bijzonder goed ingepast in deze show.

En natuurlijk mag ik The Diva’s of Magic en de dansers niet vergeten. Een groep die mede door hun professionaliteit de show naar zo’n geweldig hoogtepunt weten te brengen. Ik heb tijdens de show eens zitten rekenen en ik kwam tot de conclusie dat er met de technici mee op zijn minst 50 man binnen de crew aan het werk moet zijn.

Wat zou ik u verder graag willen vertellen wat ik allemaal gezien heb. Wat zou ik u graag vertellen wat als een rode draad door de show loopt. Maar dat doe ik niet want u moet absoluut gaan en laat u verrassen. Geniet van deze bijzondere show. Tot op heden boven mijn verwachting en het beste wat ik ooit op dit gebied gezien heb.

De show duurde bijna drie uur en werd zoals verwacht door het publiek beloond met een minutenlang en staande ovatie.

Eddy Smit,

Voorzitter van De Magische Loge.

Deel Deze Pagina