Hulp Gevraagd

Discussie in 'Op- en Aanmerkingen' gestart door Frans Blok, 14 nov 2016.

1. Frans Blok

Frans Blok Leek

Lid geworden:
    14 nov 2016
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal!

Ik heb vanaf mijn 10e ''sleight of hand'' beoefend en gebruik dit dan ook in mijn routines. Nu heb ik Dream Act van Shin Lim gekocht en ik ben enorm blij met deze aankoop! Oorspronkelijk wilde ik dit kopen om de hele act van Shin Lim na te bootsen. Alhoewel ik dit nog steeds van plan ben, wilde ik al snel een eigen routine maken om deze act aan te passen en te veranderen voor eigen gebruik. Nou ben ik vrij nieuw in de wereld van tricks gebaseerd op gimmicks en heb ik weinig inspiratie over welke trucs ik kan gebruiken om deze routine te maken. Hebben jullie misschien suggesties van welke trucs ik (gedeeltelijk) gebruik kan maken en inspiratie te krijgen om een routine te maken voor eigen gebruik. Zelf dacht ik al aan enkele onderdelen van 52 Shades of Red. Het liefst met een soortgelijke thema van teleportatie met kaarten.

Groet,
    Frans Blok

2. joethemagician

Lid geworden:
    31 mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    15

3. Jean-Paul

Jean-Paul Goochelaar

Lid geworden:
    23 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    1.361
    Zelf heb ik ook de Dream-act van Shin Lim.
    Zoals ik het zie, zijn het 11 mooie effecten die je overal wel kan implementeren.
    Bijvoorbeeld het laten verdwijnen van een Sharpie, perfect voor als je een kaart laat signeren.

Het gevaar bestaat namelijk dat als je de effecten zoals in de Dream-act gedaan word, en je gooit daar je eigen saus overheen dat mensen die de Dream-act kennen al gauw zeggen dat het een kopie is van....
    Vandaar dat ik liever kijk naar de effecten die ik al in de vingers heb, om te zien wat ik daar van de Dream-act aan toe kan voegen.
    En dan word de uitdaging opeens een stuk makkelijker, als je veel vanachter een tafel werkt en je hebt de mogelijkheid om de rook te produceren vanuit je close-up mat, dan word het opeens een hele andere manier van reveal van de gekozen kaart bijvoorbeeld, of het wisselen van de kaart...

Of bij een mooie muntenmatrix, vlak voor de reveal van de vier munten bij elkaar, klein pufje rook en dan de kaart omdraaien maakt het al iets dramatischer van climax.

Deel Deze Pagina