Illusie met overgewicht

Stefan Laenen

Member+
20 mrt 2011
60
6
8
37
Herenthout
Collega's, in het najaar doe ik een opdracht op maat. Er is mij gevraagd in een show een illusie te brengen met een showqueen. Een als dame verklede man dus, weliswaar eentje van 150 kilogram. De heer/dame in kwestie is een professioneel choreograaf, maar met een maatje meer. Iemand tips voor deze zware opdracht?

Marc Woods

Member+
Medewerker
7 feb 2004
1.951
463
83
Oosterhout NB
www.marcwoods.nl
Leuke opdracht!! Een verschijning met een kantelkist zou moeten kunnen denk ik...

En misschien iets met een komisch spirit cabinet...ik zie het al voor me, zo’n dragqueen vastbinden en dan allerlei pikante dingen die over het gordijn vliegen!

Stefan Laenen

Member+
20 mrt 2011
60
6
8
37
Herenthout
Hey Marc, vergeet de kaneelkist. De miss in kwestie is echt... kolossaal :) Een firecage misschien, en dan nog... Het spirit cabinet is een waardevolle tip, daar kan ik alvast mee aan de slag. Hopelijk nog collega's met frisse ideeën?

• Like
Reactions: Glenn

Marc Woods

Member+
Medewerker
7 feb 2004
1.951
463
83
Oosterhout NB
www.marcwoods.nl
Samen met haar een zwevende tafel zou misschien ook wel een grappig beeld kunnen zijn.
Moet ook denken aan de interlude illusie maar dat zou wat problematisch kunnen worden misschien...

Flupke

Member+
Dit lijkt me niet zo evident... Ik doe niet zoveel illusies, maar soms moeten de assistentes zich in allerlei bochten kronkelen om de magie te laten slagen (en dat zal wellicht niet zo vanzelfsprekend zijn in dit geval). Dat spirit cabinet lijkt me wel leuk. Ik dacht eventueel ook aan een verwisselillusie: iemand wordt aan de handen gebonden en gaat in een gordijn staan, samen met een persoon met een jasje - het gordijn gaat dicht en als het weer opengaat, heeft de andere de vest aan en is dan nog eens vastgebonden (ken er de naam niet van). Maar misschien ook wel leuk om er een spannend verhaaltje bij te verzinnen/ vertellen... Ik ben benieuwd wat je er uiteindelijk mee zal doen.