Introduceer jezelf

Discussie in 'Algemeen' gestart door Martijn van Berkel, 19 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Guinelli

Guinelli Goochelaar

Lid geworden:
    23 jun 2005
    Leuk Bevonden:
    48
    Op vraag van webmaster Martijn effe een korte voorstelling van mezelf...maar wie echt alles wil weten kan terecht op mijn sites www.guinelli.com en www.ballonplooien.be.

Mijn echte naam is Gunther Guinée maar sinds mijn eerste echt optreden rond mijn twaalfde levensjaar werk ik als Guinelli. Ik ben één van de gelukkige mensen die van zijn hobby zijn beroep heeft kunnen maken. Van opleiding ingenieur, van werk jarenlang uitgever / hoofdredacteur van bladen en ondertussen enkel met magie en entertainment bezig. Velen in Vlaanderen kennen me als gewezen bestuurslid van de Vlaamse Goochelaars van België, van mijn rol in De Magische 4 op VT4 en sinds enkele maanden ook als uitgever van het vakblad voor goochelaars "Escamoteur" (www.escamoteur.be). Ik hoop af en toe hier ook een leuke bijdrage te kunnen leveren en wens iedereen veel goochelplezier en succes in al wat jullie ondernemen.

2. Peter van Rooijen

Peter van Rooijen Goochelaar

Lid geworden:
    13 jul 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook maar even voorstellen...

Ik doe voornamelijk cardmagic, heel af en toe glipt er een close-upje doorheen, maar dat gaat niet veel verder dan een muntje hier, spongeballetje daar, sleuteltje zus, sigaretje zo, daar kan dus nog heel wat geleerd worden. Geldt ook voor cardmagic trouwens...wanneer is iemand uberhaupt uitgeleerd? Nooit hè.

Ik heb me de afgelopen maanden op flourishes en XCM gestort (flourishes Brain Tudor/Buck Twins dingen, XCM De'vo)en richt me nu op het maken van eigen magic.

Wel, tot zo ver dan maar. Groet, Peter.

3. Arthur Magic

Arthur Magic Goochelaar

Lid geworden:
    25 jun 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    HeeY Allemaal,,

Ik Ben Arthur Gerards (15)(/ Arthur Magic).
    Woon in het zuidelijkste ongeveehr van Nederland maar zogenaamd de "beste" stad van nederland Maastricht..
    (zelf ben ik dr nie helemaal kapot van.. zit liever in de randstad)
    Ik doe aan Toneelgoochelen... Ik heb duiven en een konijn waar ik mee goochel...
    Mijn show is kwa trucs klein zijn wel veel trucs maar ze zijn niet groot daarom doe ik met alles groot "maken" door mijn handen enz.. te gebruiken.

Ik ben aankomend illusionist.. ik sta op de onderste tree van het illusionisme(of moet nogh erop gaan staan =P) en daarom vind ik het meestal wel leuk om tips enzzz te krijgen
    .. mijn eerste illusies komen er aan .. (ik ben overal aan't snufflelen) dus daar verheug ik me erg op zelf ben ik helemaal Fan Van Hans Klok .. ben naar zijn show geweest toen ie in Maastricht was en dat was te gek voor woorden..
    njah dat was het over mij... ik ga weer verder.
    Magische groeten,
    Arthur Mag¿c

4. fridge

fridge Goochelaar

Lid geworden:
    10 feb 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey dit topic is weer omhoog gehaald :]
    Welkom Arthur!

5. Nienke

Nienke Goochelaar

Lid geworden:
    14 jul 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

Mjin naam is Nienke, ik ben 15 jaar oud en ben nu zo'n twee jaar bezig met goochelen.
    Optrede doe ik bijna nooit, maar daar ga ik in de toekomst verandering in brengen...

6. Johannes Krikken

Johannes Krikken Goochelaar

Lid geworden:
    21 sep 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu stel ik mij ook even voor:
    mijn naam is Johan Krikken, ben geboren in hoogeveen in 1950
    ik goochel sinds mijn twaalfde jaar, woon al heel erg lang in duitsland.(zaubererjohan aus holland)
    één keer per week geef ik goochelonderricht aan gehandikapte mensen in een centrale werkplaats in göttingen.
    goochelen doe ik overal van close up over mentaal tot toneelgoochelen.
    als hier fouten in de nederlandse taal zitten, dan ligt dar daaraan, dat ik al lang geen nederlands meer geschrefen heb.

magische groeten van johan

7. Martijn

Martijn Leek

Lid geworden:
    6 nov 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou daar gaat ie dan

Mijn naam is Martijn van Straten , 21 jaar , en nu al zo'n 5 jaar bezig met het goochelen .
    Ik ben zelf vooral bezig met kaart-manipulatie , dat varieert bij mij van straat goochelen tot toneel goochelen .

Ben al van jongs af aan gek geweest van het goochelen zoals zo velen van ons , maar dat werd nog effe lekker aangesterkt toen ik Fred Kaps eens bezig zag in een tv progamma , vanaf toen ben ik elke dag bezig geweest met het goochelen .

Op het moment ben ik volop aan de gang om een toneel act in elkaar te zetten , en in de toekomst mee te kunnen doen
    aan wedstrijden .

8. BigMichiel

BigMichiel Leek

Nou, ff voorstellen dan;)

Mijn naam is Michiel van den Boogaart, en ik zit nu in het 1ste jaar van het MBO. Ik ben 16 jaar, en goochel nu net een jaartje. Ik doe nog geen optredens of trucs laten zien omdat ik mezelf simpelweg nog niet goed genoeg vind. Ik ben bang dat ik per ongeluk laat zien hoe de truc gaat, dus ik oefen net zolang totdat ik ze goed kan;) Wat ik vooral graag doe is kaarttrucs, en het liefst diegene die ik altijd en overal kan doen (dus zonder voorbereiding). Ik geloof heilig in close-up magic omdat ik persoonlijk vind dat dan de impact groter is. Dat was het dan eigenlijk wel zown beetje;)

9. Simon Bakker

Simon Bakker Goochelaar

Lid geworden:
    21 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    27
    goed zo michiel, mooie introductie.
    Net zo lang oefenen tot dat je het goed kan, daar zouden veel goochelaars een voorbeeld aan kunnen nemen.

Groeten
    Simon

10. Dirk Wijnen

Dirk Wijnen Goochelaar

Lid geworden:
    29 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    7
    Welkom Big Michel

11. BigMichiel

BigMichiel Leek

bedankt, ik denk dat ik het hier wel naar mijn zin zal hebben. BTW, jullie mogen me gewoon allemaal Michiel noemen hoor. Die bigmichiel gebruik ik alleen maar omdat ik dat al jaren als inlognaam gebruik en makkelijk te onthouden is;)

12. Christof

Christof Leek

Lid geworden:
    30 nov 1999
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen, eindelijk even de tijd genomen om mezelf tot goochelaar te laten promoveren op het forum!
    In het dagelijkse leven geef ik les op een middelbare school (1-5) ... en het goochelen is een uit de hand gelopen hobby! Persoonlijk doe ik het liefste podiumwerk en de laatste tijd moet ik zeggen dat ik het mentale ook niet schuw!

13. Dick van Zalinge

Dick van Zalinge Goochelaar

Lid geworden:
    11 sep 2004
    Leuk Bevonden:
    3
    welkom op goochelaars.com

trouwens, op welke school?

14. Lex Schroots

Lex Schroots Goochelaar

Lid geworden:
    6 dec 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Als nieuw lid van het goochelaarsforum stel ik me bij deze even voor. Mijn naam is Lex en ik ben in Zeeland bekend onder de naam goochelaar Alexander. De titel van mijn website is dan ook: www.goochelaaralexander.nl. Ik goochel al een poosje maar ik ben toch een laatbloeier. Vroeger, toen ik nog werkte had ik er weinig tijd voor. Ik heb en jaar of 15 geleden een aantal lessen gehad van een beroepsgoochelaar die een cursus gaf bij de Zeeuwse Volksuniversiteit hier in Middelburg. Het goochelen liet me niet meer los. Toen ik in de VUT ging ben ik pas gaan optreden, want toen kreeg ik daar tijd voor. Ik ben, al zeg ik het zelf, ook een klusser, dus veel trucs heb ik zelf gemaakt en verder ontwikkeld. Als ik de werking van een truc ken, dan voeg ik daar graag iets nieuws aan toe. Ik treed regelmatig op en omdat ik amateur ben en wil blijven hoef ik van de opbrengsten van mijn optredens (gelukkig) niet te leven. Daarom doneer ik de helft van mijn optreden aan een goed doel, namelijk de stichting Colobine in Biddinghuizen. Van dat geld verzorgen ze daar vakanties voor gehandicapten. Ook ben ik sinds anderhalf jaar lid van goochelclub GONGA in Rijen. Een fijne club met enthousiaste leden. Ik hoop nog een tijdje door te kunnen gaan want magie houdt jong.

15. Vincent

Vincent Leek

Lid geworden:
    13 dec 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Mijn naam is Vincent Pompe van Meerdervoort, nu zo'n 14 jaar niet actief geweest als goochelaar. Heb rond mijn 13e veel gegoocheld, lid geweest van goochelclub rotterdam, in die context ook 2e en 3e prijs gewonnen op juniorenconcours hoogeveen, maar om een of andere reden heb ik het destijds opgegeven.
    Nu ik zelf twee kleine kindjes heb komt de interesse opeens weer naar boven. Mijn koffer weer uit de kast getrokken, de muizen eruit gehaald, -- nee ECHT, er woonden twee muizen in. Tien zijden doekjes, vijf bycicle decks en een bridge-kleed helemaal opgevroten! Maar nu dus weer in rehabilitatie... Duurt nog even denk ik, heb helaas al mijn techniek verleerd :( maar dat komt wel weer!

Vincent

16. Kiko

Kiko Goochelaar

Lid geworden:
    13 dec 2005
    Leuk Bevonden:
    171
    Hoi,
    Ik ben Esther en treed op als Clown Kiko.
    Eerder bestond mijn voorstelling voornamelijk uit jongleren (ballen, kegels, diabolo, chinese bordjes, devilsticks) en wat acrobatiek maar langzamerhand begin ik het goochelen er steeds meer bij te betrekken.
    Ik treed op voor kinderen en pak de trucs (zowel jongleren als goochelen) graag in in een verhaaltje. En ik werk graag met veel interactie met het publiek.

Ik ben 30 (22-6-1975), opleiding is SPH (zou dit graag ooit combineren met clownerie, bijv. als clinicclown). Van mijn hobby's (jongleren, acrobatiek, goochelen) heb ik mijn werk (optreden) weten te maken. Mijn drijfveren zijn: afwisseling en dynamiek en het onmogelijke mogelijk maken. Mijn passies zijn: jongleren en balanceren (letterlijk en figuurlijk), reizen en poezie.

17. Rick de Geest

Rick de Geest Goochelaar

Lid geworden:
    17 dec 2005
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zal ik me ook even voorstellen,
    ik ben Rick de Geest
    Ik woon in Weert, zit in VWO2 en ben 13 jaar.
    Ik ben al bijna mijn hele leven bezig met Goochelen en sinds +- 3 jaar proffesioneel aan het goochelen.
    Mijn favo. goochelwinkel is Dynamite Magic en ik mijn favoriete gebied is Close-up, comedy en (een tikje anders) kindergoochelen.
    Ik hoop dat ik ook snel in de community word opgenomen!

Rick

18. Enteny Wega

Enteny Wega Goochelaar

Lid geworden:
    15 dec 2005
    Leuk Bevonden:
    46
    Hellow,

Ff voorstellen dan:
    Ik ben Enteny Smulders alias Master-Wega. Geboren in 1972 in Eindhoven. Na een studie van Verpleegkunde en gezondheidswetenschappen, toch gekozen voor de entertainment. Van jongs af aan altijd in de muziek gezeten, verschillende bandjes. In een later stadium straattheater o.a. steltlopen, jongleren, mobiele acts etc.. De laatste jaren houd ik mij bezig met Hypnose en het geven van hypnose shows. Dit natuurlijk vanuit mijn medische kant, maar later voor de entertainment. Vanuit hypnose ben ik met Mentalisme in aanraking gekomen en vandaar uit met het goochelen. Ook zal het je niet verbazen dat mijn ouders al jaren in het vak zitten nl Royce en Mariandl.
    Ik ben nu bijna 1 jr. bezig met goochelen en moet zeggen dat het zeer verslavend werkt. Mijn voorkeur gaat uit naar kaarten en mentalisme ofcourse. Als er vragen zijn over hypnose ben ik graag bereid om info te geven.
    Overigens ben ik nu Full-Time in de entertainment en heb de gezondheidszorg dus opgegeven !!

Mijn website: http://www.master-wega.com of http://www.mobieleacts.com

Greetz,
    Master-Wega
    [​IMG]/www.denhulster.nl/users/hov/0506/hypnoshow/dsc00029.jpg border=0>

19. Raenius

Raenius Goochelaar

Lid geworden:
    21 jul 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    Een hartelijk welkom hier op Goochelaars.com aan alle nieuwe leden!

20. Rick de Geest

Rick de Geest Goochelaar

Lid geworden:
    17 dec 2005
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina