Kaartmanipulatie

Discussie in 'Op- en Aanmerkingen' gestart door Lars van der Voort, 12 jan 2015.

1. Lars van der Voort

Lid geworden:
    11 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    0
    Graag zou ik willen beginnen met kaartmanipulatie te gaan oefenen. Daarvoor heb ik een dvd gevonden op magicshop van Yu Hojin 1%. Alleen is deze best duur en weet ik niet of het een goede dvd is als je net met kaartmanipulatie begint. Daarom vroeg ik mij af of er hier mensen zijn die deze dvd hebben en deze ook aan raden aan iemand die er net mee begint.

Alvast bedankt voor uw reactie

2. Danny Joseph

Danny Joseph Administrator
    Medewerker

Lid geworden:
    31 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    974
  3. Reynier Jonkers

Reynier Jonkers Goochelaar

Lid geworden:
    7 sep 2011
    Leuk Bevonden:
    17
    Voor zover kaartmanipulatie betreft: Art of Card Manipulation van McBride. Accept no substitutes. Daarnaast heb je ook nog de Sheridan Course in Card Manipulation. Is zoals Danny zegt stukken goedkoper, hou je mooi dus nog wat over voor een paar pakjes extra kaarten, want die ga je nodig hebben;) Zou je voor de type kaarten laten adviseren in de goochelwinkel.

Wat betreft de DVD 1% van Yo Ho Jin: die is ook echt letterlijk geschikt voor de 1%. Ik zou m persoonlijk alleen willen hebben om te weten te komen hoe Ho Jin oefent en wat zijn gedachtegang achter de act is. Maar voor de rest is deze DVD allesbehalve voor de beginner!

Deel Deze Pagina