Kijk dit eens

Discussie in 'Op- en Aanmerkingen' gestart door Pedro Elia, 9 feb 2014.

1. Pedro Elia

Pedro Elia Goochelaar/ Streetmagician

Lid geworden:
    9 jul 2011
    Leuk Bevonden:
    9
    www.dynamomagicrevealed.com kijk dit eens dit is echt LACHEN!!!! Deze site heeft de meest onlogische en onmogelijke theorieën bedacht om Dynamo's (Dynamo van Discovery Channel) truc's de ontrafelen..... Ik denk dat mensen van deze site leken zijn die niet al te pienter zijn xD

Lilo111 vindt dit leuk.
  2. Pedro Elia

Lid geworden:
    9 jul 2011
    Leuk Bevonden:
    9
    kijk maar eens naar dit en dit menen ze ook nog echt:

Effect: Dynamo walks on water.
    Explanation: This trick was extremely difficult to arrange. They of course avoid showing it on camera, but there are several helicopters flying far above him, painted to match the sky, and at a high enough altitude that the sound can't be detected. Each helecopter of course has an invisible line running to Dynamo, which is extremely well camouflaged against water. The most difficult part is keeping Dynamo's motion smooth. While this is potentially possible with only 5 separate helicopters, for the show they hired 8.

cojanlis vindt dit leuk.
  3. pijnstiller

Lid geworden:
    11 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat de website als grap bedoelt is om leken te misleiden ;)

4. Pedro Elia

Lid geworden:
    9 jul 2011
    Leuk Bevonden:
    9
    ik zou juist denken dat de pagina er is om goochelaars te laten lachen om de radeloze ideeën van leken om trucs te ontrafelen

Lilo111 vindt dit leuk.
  5. Denk dat menig goochelaar hier inderdaad om zullen lachen van dit soort ridicule beweringen van hoe zo'n effect van Dynamo tot stand kan komen.
    Staks komt er een generatie leken die niet meer beter weten dan dat een truc meestal zal werken met high technologie electronics en super-remote controled systems etc etc. LOL.

Pedro Elia vindt dit leuk.
  6. tony van gils

Lid geworden:
    20 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    met al die high tech wordt het een erg kostbare hobby ;)

Toch leuk altijd om te zien hoe mensen erover filosoferen, en hoeveel moeite er genomen wordt om dit met andere te delen.

7. cojanlis

cojanlis Goochelaar

Lid geworden:
    10 aug 2011
    Leuk Bevonden:
    422
    Dit is echt lachen, ben van mijn stoel gevallen tijdens het lezen. Toch stellen de mensen dikwijls de vraag of ik dit of dat van Dynamo kan en dan heb ik zin om te antwoorden ik dat ik ook heel goed video's kan monteren.

*Magic* Stef vindt dit leuk.
  8. MaartenN

MaartenN Goochelaar

Lid geworden:
    25 jun 2015
    Leuk Bevonden:
    14
    Eigenlijk is het gewoon genieten dat men hier aandacht aan besteed. Het zorgt voor extra exposure en dat is alleen maar goed. En met een beetje goed google-en in het Engels vind je veel logischere verklaringen voor zijn trucs :)

Deel Deze Pagina