Na lang zoeken kwma ik hem op youtube tegen en daarna bij de hyves van christian farla maar hier is hij dan Daarbij vond ik een nog een filmpje over die avond Gr Niels
Eindelijke hebben ze hun laatste applaus kunnen ontvangen. Het doet eer aan al hun werk de afgelopen jaren En wat leuk dat we nu de filmpjes op deze manier kunnen kijken.
Zeke heel mooi om te zien. Zelfs de meest kritische liefhebber van magie zal dit mooi vinden. En het mag misschien niet maar hier kan je de hele uitzending vinden om te downloaden: www.mininova.org/tor/2354141
Wij waren vorig jaar naar het Siegfried & Roy tribute in Londen palladium toen Roy op kwam lopen was dat heel indrukwekkend bij het zien van deze filmpjes heb ik weer dat zelfde gevoel.
Het is echt prachtig om te zien. Ik wist dat het nog zijn grootste wens was om minimaal nog 1x met een tijger te verschijnen op het poduim, maar nooit verwacht dat hij het dan toch zou doen. De presentatie is niet meer wat het was en roy kan niet meer wat hij kon natuurlijk, maar toch zie je de magic.