Magictalk met hilbert & jofri

Discussie in 'MagicTalk' gestart door Jean-Paul, 27 mei 2014.

1. Jean-Paul

Jean-Paul Goochelaar

Lid geworden:
    23 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    1.361
    Zo vlak voor het Dutch Festival of Magic 2014 hadden wij het grote genoegen om met de Nederlandse Kampioenen goochelen 2013 te spreken.
    Dit is een MagicTalk met letterlijk een gouden randje, een paar onwijs goede tips, en zelfs tips voor een compleet concoursnummer, maar vooral ook lekker veel magie en circus!

2. Eddy Smit

Eddy Smit Goochelaar

Lid geworden:
    12 nov 2004
    Leuk Bevonden:
    121
    Interessant interview. Het idee om in alle categoriƫn mee te doen spreekt mij enorm aan. Het is de uitdaging die het zo spannend maakt.

Jac en Jeffrey Wijkhuisen vinden dit leuk.
  3. Minze Dijksma

Minze Dijksma Goochelaar

Lid geworden:
    12 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    78
    Jean-Paul knap stukje werk. Heel mooi interview met mooie tussenstukjes en twee geweldige artiesten. Mooi zo'n kijkje achter de schermen en te horen hoe alles is bedacht en hoe je een nummer in elkaar zet en eraan schaaft om het steeds beter te maken. Heel interessant en leerzaam. Chapeau!

John van der Lely vindt dit leuk.
  4. cojanlis

cojanlis Goochelaar

Lid geworden:
    10 aug 2011
    Leuk Bevonden:
    422
    Boeiend interview, knap Jean-Paul

Jean-Paul vindt dit leuk.
  5. Jean-Paul

Jean-Paul Goochelaar

Lid geworden:
    23 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    1.361
    Dank dank dank allemaal voor de lovende woorden.
    Het was ook heerlijk werken met Hilbert en Jofri, en dan ook nog te bedenken dat dit interview in februari al klaar was, maar omdat de heren beide Nederlands Kampioenen 2013 zijn en grand prix winnaars, wilde ik toch de juiste gelegenheid afwachten om dit te laten zien.
    En zo vlak voor een Dutch Festival of Magic leek mij dit wel HET moment hiervoor.

6. Jac

Jac Goochelaar

Lid geworden:
    1 jan 1970
    Leuk Bevonden:
    175
    Hilbert en jofrey, geweldig dat jullie zo leuk hebben meegewerkt aan het interview.
    Hilbert: ik heb echt genoten van je openheid en beleving over het goochelen. Dankjewel dat dit zo wilde delen!

Deel Deze Pagina