Magictalk met mike chao

Discussie in 'MagicTalk' gestart door Jean-Paul, 25 sep 2014.

1. Jean-Paul

Jean-Paul Goochelaar

Lid geworden:
    23 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    1.361
    Met grote trots, een nieuw seizoen van MagicTalk.
    En we beginnen met een klapper als ik het mag zeggen.

Tijdens het Dutch Festival of Magic 2014 kregen we de kans om een paar supersterren in magic voor de camera te krijgen.
    Dit keer niemand minder dan Mike Chao een grootmeester in de kunst van de manipulatie in gesprek met gastpresentator Niek Takens!

Na de opnames gingen de heren pas echt los, Mike was zo aardig om Niek wat tips te geven.
    Helaas vanwege geheimhouding in onze mooie kunst kan dat helaas niet openbaar, wat we wel kunnen delen zijn onderstaande foto's van dit mooie moment.
    Klik op de foto voor een grote versie.
    MagicTalk Niek en Mike Chao.JPG MagicTalk Niek en Mike Chao2.JPG MagicTalk Niek en Mike Chao3.JPG MagicTalk Niek en Mike Chao4.JPG MagicTalk Niek en Mike Chao5.JPG MagicTalk Niek en Mike Chao6.JPG MagicTalk Niek en Mike Chao7.JPG

2. Ferry de Riemer

Ferry de Riemer Goochelaar

Lid geworden:
    26 okt 2014
    Leuk Bevonden:
    124
    Over manipulatie shows in het algemeen ben ik ten zeerste te spreken, echter deze maakt me gek!

3. Jean-Paul

Jean-Paul Goochelaar

Lid geworden:
    23 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    1.361
    Mike is echt een topper, en een onwijs aardige vent.
    Leuk was dat hij zenuwachtiger was dan dat wij waren, en niet alles heb in de MagicTalk gestopt, maar nadat de opname officieel klaar was gingen de heren nog even lekker door, een soort van mini masterclass.
    Toevallig draaide mijn cam nog mee, dus wie weet komen die beelden ooit nog wel eens uit het archief.
    Voor suggesties voor een nieuwe MagicTalk sta ik uiteraard altijd open!

Deel Deze Pagina