Magictalk met peter & micky in preston palace

Discussie in 'MagicTalk' gestart door Jean-Paul, 10 sep 2013.

1. Jean-Paul

Jean-Paul Goochelaar

Lid geworden:
    23 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    1.361
    Zondag 8 september 2013 was een bijzondere dag.
    Dit was de dag dat @Peter van Rhein en @Micky~Elly hun eerste interview gaven voor buitenstaanders.
    Nu zijn we allemaal groot liefhebber van het magische vak dus dat schepte al meteen een band, maar toch je kan zeggen dat dit wel een wereldprimeur was.

Maar ook in het interview zelf kregen we een klein kadootje in de vorm van dat op het moment dat de illusie die geheel in eigen huis ontwikkeld is getoond gaat worden aan het publiek, dat wij als goochelaars.com dan daar ook weer de wereldprimeur van krijgen, hoe gaaf is dat!!!
    Verder is deze MagicTalk wel een knaller te noemen naar mijn mening.
    Met grote trots liet Peter zijn door hemzelf gemaakte lichtpalen zien, kregen we een stukje van de techniek te zien, die er gebruikt word in de show, en die techniek is net als de show sensationeel te noemen, maar vooral word er ook met veel liefde voor het vak gesproken over de magie.

Ik wil langs deze weg nogmaals Peter & Micky bedanken voor de fantastische dag, maar ook gaat onze dank (want ik was er met @Hans van der Hulst ) uit naar Preston Palace die ervoor zorgde dat we niks te kort kwamen en dat wij het gevoel kregen dat we Hollywoodsterren waren.
    Maar de echte sterren zijn natuurlijk Peter & Micky...

#1 Jean-Paul, 10 sep 2013
    Laatst bewerkt: 21 okt 2013
    Jim Beta, Hannob, Eric Simonesz en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Flupke

Flupke Goochelaar

Lid geworden:
    5 mei 2011
    Leuk Bevonden:
    89
    Fijne opname, fijne mensen ook. Ik vind het altijd - of het nu over goochelen gaat of over totaal andere zaken - enorm tof als mensen zo'n gedrevenheid uitstralen. Je merkt in het filmpje dat Peter & Micky ├ęcht met hun ding bezig zijn. Ze hebben een idee en willen dat tot in de puntjes gaan uitwerken. Ze spreken ook over 'de gasten' (het zijn niet zomaar de toeschouwers die even een voorstelling bijwonen - ook al zijn het letterlijk gasten die in een hotel verblijven), het lijkt wel of ze iedereen die naar hun show komt kijken, echt willen betrekken bij het gebeuren en dat is altijd een leuke gewaarwording als toeschouwer.

'MagicTalk' zelf vind ik ook een heel goed concept. Zo leer je ook eens zien wie o.a. ook allemaal op het forum zit en wat die mensen allemaal in hun mars hebben. Ikzelf zal waarschijnlijk nooit zo goed worden, nooit in een hotel optreden met dergelijke voorstellingen (hoewel, men moet al eens durven/kunnen dromen), maar zo'n uitzending laat je eigenlijk zin krijgen om je eigen materiaal ook te optimaliseren. dit is toch het effect van deze aflevering op mij. Nen dikke proficiat voor de mensen die MagicTalk realiseren. Graag nog van dat!

Micky~Elly, Jeffrey Wijkhuisen en Jean-Paul vinden dit leuk.
  3. Jean-Paul

Jean-Paul Goochelaar

Lid geworden:
    23 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    1.361
    MagicTalk is ook een heel leuk concept, en voor mijn gevoel gaat het me steeds beter af, want ga je de allereerste MagicTalk bekijken en je kijkt nu (bijna en jaar later) dan is er een hoop veranderd.

Uiteraard blijf ik altijd open staan voor suggesties en tips voor een nieuwe MagicTalk.
    En die lees ik heel graag dan hier:
    http://goochelaars.com/threads/wat-zou-je-willen-zien-in-magictalk.14383/

@kasperdolk hier kan je trouwens je gevraagde "behind the scenes" vinden:
    http://goochelaars.com/threads/magictalk-behind-the-scenes.14445/

U vraagt wij draaien...met veel plezier!

4. Marc Woods

Marc Woods Goochelaar

Lid geworden:
    7 feb 2004
    Leuk Bevonden:
    392
    WAUW! Het gaat inderdaad steeds soepeler JP! Complimenten...

En Micky ik ben verliefd op je ;)

5. mitch durbank

mitch durbank Goochelaar

Lid geworden:
    18 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    240
    Ziet er heel mooi uit allemaal ik vond het erg leuk om er naar te kijken.
    Jullie zijn erg goed bezig.

Micky~Elly vindt dit leuk.
  6. Rob W

Rob W Goochelaar

Lid geworden:
    29 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    202
    Heel erg leuk om te zien. Vooral de techniek achter de show was super om te zien!

Micky~Elly vindt dit leuk.
  7. Micky~Elly

Micky~Elly Leek

Lid geworden:
    2 aug 2013
    Leuk Bevonden:
    18
    Flupke, dankjewel voor je ontezettend leuk en spontane reactie hierop! :))) Wat fijn dat je hebt opgepakt zoals het ook is voor ons, respect voor onze gasten. Als zij ons bedankt, bedanken wij HEN dat ze erbij hebben willen zijn! Zonder gasten, geen show! We doen wat we leuk vinden en daar doen we ons 'best' voor (gaat eigenlijk vanzelf hihi) en als je mij 3 jaar geleden had verteld dat ik nu dit zou staan te doen, ik had je voor gek verklaard ;) So you never know, don't give up on your dreams :)))

8. Micky~Elly

Micky~Elly Leek

Lid geworden:
    2 aug 2013
    Leuk Bevonden:
    18
    Marc, hihihi, toen werd ze stil :oops::rolleyes::D;)

Marc Woods vindt dit leuk.
  9. Micky~Elly

Micky~Elly Leek

Lid geworden:
    2 aug 2013
    Leuk Bevonden:
    18
    Thank you Mitch! :) en Rob W jaaaaahhhhh, het is gewoon zelf leuk om naar te kijken hihi. Dankjulliewel voor de lieve comments blij blij blij :)

En JP, dikke vette pluim voor jou! Top gedaan, ziet er strak uit en het hele idee van wie is wie is gewoon top, dat je er nog heel veel mag maken, cheers! :D

Jean-Paul vindt dit leuk.
  10. Heel erg bedankt voor alle positieve reacties hierboven ;)

De Magic Talk is boven verwachting vaak bekeken en ook op YouTube staat de teller binnen een dag nu al op 379 ;) Hadden we niet verwacht! Alle credits voor dit gaan naar Jean-Paul die zich deze keer heeft overtroffen ;)

en Marc : ik ook ;)

Magical Greetz,
    Peter ;)

Micky~Elly en Marc Woods vinden dit leuk.
  11. Marc Woods

Marc Woods Goochelaar

Lid geworden:
    7 feb 2004
    Leuk Bevonden:
    392
    Haha! Jullie zijn een tof stel :)
    Leuk on te zien dat jullie zo enthousiast en vakkundig bezig zijn hiermee!

Jullie hebben dan ook wel een toplocatie hiervoor, ben een half naar geleden geweest...wat ik me toen afvroeg is waarom jullie zo'n grote dansvloer openhouden?
    Ik zou daar meer een theateropstelling verwachten, of is dat inmiddels aangepast...dan heb ik niks gezegd ;)

12. Micky~Elly

Micky~Elly Leek

Lid geworden:
    2 aug 2013
    Leuk Bevonden:
    18
    Goedemorgen Marc (an anderen :))

De dansvloer is op dinsdag en donderdag echt een dansvloer ;)
    De band staat de spelen tot half elf, en dan zit de dansvloer vol! (als het goed is lol)

Practisch was deze in deze show dus niet te gebruiken. Enige tijd geleden hebben ze een opslagruimte in de gang ernaast vrijgemaakt zodat wij de nieuwe illusies daarin kunnen opslaan. In de volgende show gaan ze dan ook vanuit de kleedkamer de dansvloer op en kunnen daarna zo het illusiehok in.

Preston was niet gebouwd voor dit soort spektakel, dus zo gaandeweg de show worden er steeds meer aanpassingen gemaakt om dit te faciliteren. Bijv. een deel van de grote kleedkamer is helemaal verbouwd zodat er op podium hoogte ook een illusiehok is, grote openslaande deuren vanuit die kleedkamer zijn er gemaakt om in te changeren (hoop dat ik dat woord goed schrijf haha:p) Het hele podium, licht, doeken, noem het maar op is al vervangen of aangepast en zo blijven we bezig ;)

We zijn het er namelijk helemaal mee eens dat de afstand tussen ons en publiek door die dansvloer zo veel te groot is. So working on it! En gewoon zeggen wat je vindt hoor! Vinden we juist fijn, hoe breng je anders verbeteringen aan als je niet weet waar het mis gaat?!

Fijne dag!
    Micky

Jean-Paul vindt dit leuk.
  13. Marc Woods

Marc Woods Goochelaar

Lid geworden:
    7 feb 2004
    Leuk Bevonden:
    392
    Duidelijk verhaal Micky! Jullie hebben wel echt veel mazzel met zo'n plek lijkt me...

En jullie worden langs alle kanten bijgestaan en geholpen volgens mij om dit tot een zo groot mogelijk succes te maken.

Leuk hoor...ik kom graag nog eens kijken als jullie 45 minuten show draait!

14. Micky~Elly

Micky~Elly Leek

Lid geworden:
    2 aug 2013
    Leuk Bevonden:
    18
    ;)

Extreme mazzel! En daar zijn we ons heel erg van bewust Marc! Wat dat betreft zal Peter beamen dat we echt een fantastische plek hebben om te spelen en een geweldige baas van wie we de ruimte en de tijd krijgen om te groeien, kan het beter dan dit??!

We voelen ons ENORM gezegend en dankbaar hiervoor!!!!

En uiteraard ben je meer dan welkom om de volgende show te komen bekijken, leuk! :D

15. Jean-Paul

Jean-Paul Goochelaar

Lid geworden:
    23 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    1.361
    Met grote trots laat ik graag weten dat deze MagicTalk al de 900 views overschreden heeft.
    Niet alleen op Youtube op het kanaal van goochelaars.com word hij goed bekeken, maar hij staat nu ook op de officiele site van Preston Palace!!!
    Mocht je het leuk vinden om hem daar ook eens te bekijken volg dan deze link:
    http://www.prestonpalace.nl/photoalbums/item/78/magictalk-met-peter-en-micky-08-09-2013
    Hier ben ik toch best wel erg blij mee, en motiveerd weer om een volgende MagicTalk nog beter te maken dan deze met Peter & Micky

16. Daar mag je met recht trots op zijn Jean-Paul!
    Je hebt geweldig werk geleverd met deze Magic Talk ;)
    De nieuwe camera maakt fantastisch HD-beeldmateriaal en jouw edit werk is super!
    Dankzij het interview hebben we er veel nieuwe waardevole contacten bijgekregen.
    Het is ineens veel drukker op FaceBook, LinkedIn en op de mail ;)
    Nog maar en keertje: Thanx, thanx, thanx!

Marc Woods, Jean-Paul en Jeffrey Wijkhuisen vinden dit leuk.
  17. Micky~Elly

Micky~Elly Leek

Lid geworden:
    2 aug 2013
    Leuk Bevonden:
    18
    Het kan alleen maar beter worden Jean-Paul, ik kijk met plezier uit naar de volgende Magic Talk!
    ~X~ Micky

18. Hallo mede magiers ;)

Op mijn verzoek is de video van onze Magic Talk van het forum gehaald.
    We zijn financieel niet uit de contractbesprekingen gekomen voor Micky en dat was voor ons de aanleiding om niet verder te gaan op deze plek en willen daar middels deze video dan ook niet meer aan verbonden zijn.

Magical Greetz,
    Peter & Micky van Rhein

19. Jean-Paul

Jean-Paul Goochelaar

Lid geworden:
    23 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    1.361
    Peter doelde op de besprekingen met Preston Palace.
    Niet op besprekingen (als die er zouden zijn) met goochelaars.com

20. Marc Woods

Marc Woods Goochelaar

Lid geworden:
    7 feb 2004
    Leuk Bevonden:
    392
    Duidelijk verhaal nu...wel balen voor jullie Peter!!

Zonde zonde

Deel Deze Pagina