Magictalk scott & muriel

Discussie in 'MagicTalk' gestart door Jean-Paul, 12 mei 2014.

1. Jean-Paul

Jean-Paul Goochelaar

Lid geworden:
    23 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    1.361
    Ja hoor we kunnen de volgende naam bekendmaken.
    Scott & Muriel zullen ook in een MagicTalk verschijnen later dit jaar.
    De opnames maken we tijdens het Dutch Festival of Magic, als je nog geen kaartje(s) hebt ga dan naar www.denmu.nl voor je kaartje(s)
    Of kom gezellig op de eerste dag 29 mei waar het vrij toegang is voor iedereen!!!!

Maar ook voor Scott & Muriel ben ik op zoek naar leuke vragen, dus heb je een vraag voor deze komische goochelaars, zet ze in dit topic of stuur ze via de PM naar me toe!

Lilo111 vindt dit leuk.
  2. Jac

Jac Goochelaar

Lid geworden:
    1 jan 1970
    Leuk Bevonden:
    175
    Scott & Muriel hebben hun strepen dik verdient, toch kent het grote (leken)publiek (helaas) deze mensen niet. Hoe komt dat? Waar zouden ze hen van moeten kennen? Is het lastig om je naam groot te maken?

(Het is positief bedoeld!)

Jean-Paul vindt dit leuk.
  3. Germain

Germain Leek

Lid geworden:
    20 mei 2014
    Leuk Bevonden:
    5
    Klopt het dat Scott, Muriel heeft gevonden via een auditie die hij organiseerde op zoek naar een assistente.
    En bestond toen het idee voor de act al of is dit alles pas later bedacht.(met inbreng van Muriel)

Ze vertonen een Magic comedy act maar zijn er echt al dingen fout gelopen of kunnen ze vertellen over grappige voorvallen tijdens hun shows?

Jean-Paul en Jeffrey Wijkhuisen vinden dit leuk.
  4. Jean-Paul

Jean-Paul Goochelaar

Lid geworden:
    23 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    1.361
    @Jac & @Germain
    Hele leuke vragen, ik zal ze er zeker bij zetten want ook via de PM heb ik er ook een paar binnen gekregen.
    En laat ze gerust komen mensen in principe vragen we alles (behalve goochelgeheimen)

Deel Deze Pagina