Mails wel/niet ontvangen

Discussie in 'Over dit forum' gestart door sinneD, 9 nov 2015.

1. sinneD

sinneD entertainer

Lid geworden:
    1 jan 1970
    Leuk Bevonden:
    136
    Hallo,

Ik ontvang iedere keer mails van goochelaars.com dat er een reactie is op een topic waar ik ook had gereageerd. Als het goed is heb ik alles via mijn instellingen uitstaan zodat ik geen mails hoor te krijgen. Is er toch iets mis met de instellingen en wat moet ik doen om geen mails te ontvangen?

2. Marc o

Marc o Goochelaar

Lid geworden:
    19 sep 2013
    Leuk Bevonden:
    223
    Rechts boven in het topic waarin je hebt gereageerd, en waarvan je dus een notificatie ontvangt, kan je "topic niet meer volgen" aanklikken.

3. sinneD

sinneD entertainer

Lid geworden:
    1 jan 1970
    Leuk Bevonden:
    136
    Maar moet ik dit dan per topic gaan doen waar ik op heb gereageerd? Is er niet een makkelijkere manier om ervoor te zorgen dat ik gewoon helemaal geen mails krijg?

4. Danny Joseph

Danny Joseph Administrator
    Medewerker

Lid geworden:
    31 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    974
    Rechtsboven staat, naast je profielnaam en een envelopje, een vlaggetje. Zet je cursor daarop, en kies Meldingsvoorkeuren.
    In de eerste categorie, Berichten in Topics, kun je aangeven wanneer je een melding ontvangt.Vink de eerste optie uit (Reageert op een topic dat jij volgt). Dit staat los van het wel/niet ontvangen van e-mails, maar nu kun je wel zelf bepalen waar je wel en niet meldingen over wilt ontvangen.

Voor e-mails ga je, nu links in je scherm, naar Voorkeuren, en dan Opties.

Bijgevoegde bestanden:

5. Marc o

Marc o Goochelaar

Lid geworden:
    19 sep 2013
    Leuk Bevonden:
    223
    Nu je het zegt, ik heb ook eens naar mijn instellingen gekeken.
    Heb nergens aangevinkt dat ik een melding wil ontvangen wanneer iemand in "mijn topic" reageert of een topic waarin ik heb gereageerd.
    Toch ontvang ik dan een email.
    Dit stopt pas wanneer ik "topic niet meer volgen" aanklik.....

Wellicht een moderator die hier eens naar kan kijken?

6. Marc o

Marc o Goochelaar

Lid geworden:
    19 sep 2013
    Leuk Bevonden:
    223
    A Danny onze berichten lopen net langs elkaar.

Helaas wanneer ik mijn voorkeuren, opties wil aanpassen dan komt er nadat ik op bewaar wijzigingen klik te staan dat er een server error is...

7. Danny Joseph

Danny Joseph Administrator
    Medewerker

Lid geworden:
    31 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    974
  8. sinneD

sinneD entertainer

Lid geworden:
    1 jan 1970
    Leuk Bevonden:
    136
    @Danny Joseph Dit heb ik dus als het goed is allemaal uit staan (net even voor de 2e keer gecheckt) en hoor dus niets te ontvangen terwijl het wel gebeurt. Als ik het zo zie ben ik dus niet het enige met dit 'probleem'. Het is geen wereldramp, maar het is niet fijn om soms wat mailtjes te ontvangen als je belangrijke mail verwacht :D

Deel Deze Pagina