Marked Deck trucs

Discussie in 'Algemeen' gestart door mrkev, 8 feb 2017.

1. mrkev

mrkev Leek

Lid geworden:
    27 aug 2015
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey
    Lang geleden dat ik trucs gedaan heb (nieuw werk,...) maar ik wil terug wat beginnen privé :)

Waarschijnlijk zijn er sommigen die niet voor marked decks te vinden zijn.. dit is voor degene die het wel gebruiken.

Nu heb ik twee verschillende soorten decks die een gewone toezichter niet kan onderscheiden van gewone speelkaarten.

Voor de gebruikers: welke trucs doen jullie met deze decks?

Ik gebruik ze vooral als key card of steek de kaarten als Si Stebbins stack zodat ik de kaart die ze nemen weet dankzij de onderliggende.
    Heb er nog wat meer nodig!

Thanks voor de tips :)

2. joethemagician

Lid geworden:
    31 mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    15
    Hay Mrkev,
    Maak je niet bezorgd om je toeschouwers, als iemand vraagt of een deck gemerkt is zeg ik altijd dat die alleen maar door valsspelers en beroepsgokkers worden gebruikt, niet door goochelaars. Vreemd genoeg geloven ze dat meteen. Iedereen weet wat valsspelen is, dus is het blijkbaar logisch dat valsspelers gemerkte kaarten gebruiken maar goochelaars niet. Het klinkt idioot maar het werkt, elke keer. Vestig geen aandacht op de kaarten, gebruik ze nonchalant en niemand zal ze verdenken. Het is gewoon maar een spel kaarten. Denken ze.

Wat goed voor mij werkte was dat ik ze liet kiezen (dachten ze) tussen twee decks, een rood (gemerkt) en een blauw (I.D.) Laat ze zelf de gemerkte kaarten uit het doosje halen en een kaart kiezen en die aan elkaar doorgeven. Dat geeft je kansen genoeg om het merk te zien. Laat ze de kaart zelf terugsteken, schudden en in het doosje stoppen. Jij hebt niets aangeraakt. Pak het I.D. en produceer de kaart op wat voor manier je maar wilt.

Een goed boek is Hidden in plain sight by Boris Wild, dat is ook uit op cd. Scott f Guinn's marked for death is er ook een. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

3. Marc o

Marc o Goochelaar

Lid geworden:
    19 sep 2013
    Leuk Bevonden:
    223
    Wellicht verstandig om dit soort discussies niet in het open gedeelte van het forum te voeren...

4. joethemagician

Lid geworden:
    31 mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb een paar keer geprobeerd me aan te melden voor het gesloten gedeelte, maar krijg geen reactie. Als we niet over goochelen kunnen praten zie ik niet in waarom ik nog op deze site zou blijven. Het zijn nou niet bepaald topgeheimen op deze site en de boeken waar ik het over had zijn al jaren gewoon te koop. Sorry, ik ben hier weg.

Andre van Tichelen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina