Memorized deck aronson

Magicjac

Member
5 jun 2019
2
0
1
67
Beste collega’s
Ik zoek enkele goochelaars die samen met mij af en toe bij elkaar willen komen om onderling info uit te wisselen over toepassingen van het memorized deck van Aronson
Groet jac engelen

Magicjac

Member
5 jun 2019
2
0
1
67
Samen komen lijkt me sowieso te gek! Ik gebruik wel een ander Memorised deck...maar dat moet geen belemmering zijn toch?

Mem-deck gebruikers verenig u!
Hoi Marc alweer een poosje geleden. Dat je een ander Md gebruikt is wellicht juist leuk. Weet je nog iemand anders die kan aanschuiven?

Danny Joseph

Member+
31 aug 2004
4.067
996
113
32
Delft
Ik heb Danny Joseph ook aardige dingen zien doen met een MD! Ik denk dat een van de beste MDers in ons land Lodewijk de Widt moet zijn...
Als je me niet tagged krijg ik geen melding. ;-)

Maar inderdaad, ik doe ook wel eens wat met een MD. Momenteel ben ik me in het werk van Patrick Redford aan het verdiepen, maar veel daarvan is stack independent.

Als je moeite hebt met het memorisen, zijn daar ook nog wel tips over te geven.

didge

Member+
23 jun 2003
750
179
43
55
Als je me niet tagged krijg ik geen melding. ;-)

Maar inderdaad, ik doe ook wel eens wat met een MD. Momenteel ben ik me in het werk van Patrick Redford aan het verdiepen, maar veel daarvan is stack independent.

Als je moeite hebt met het memorisen, zijn daar ook nog wel tips over te geven.
Ha Danny, pm me maar dan kunnen we het er even rustig over hebben en kan ik beter begrijpen welke raad jou het beste dient. Didge