Misschien wel de grootste challenge van decennia 'Corona'

Hannes

Member+
27 mrt 2011
217
49
28
23
Gent (België)
www.anthonyholt.be
Het is voor de volledige entertainmentsector (en velen andere sectoren) een regelrechte ramp.
Wat ondernemen jullie nu tijdens deze periode en hoe kijken jullie naar de toekomst?

Zeer benieuwd...

Flupke

Member+
5 mei 2011
400
100
43
39
Menen (België - nog tot nader order...)
Nu ben ik bezig met instuderen van nieuwe trucs en oude boeken nog eens doornemen + maken van nieuw materiaal voor magische workshops en uitschrijven verhaallijnen (verder ook grote kuis, schilderwerk, terras opblinken, ... alles wat ik eigenlijk altijd graag voor me wegduw...). De toekomst: verder doen zoals ik altijd deed en nóg meer genieten van het spelen voor kids (deed toevallig vandaag de opvang op school en haalde enkele trucs uit: kids razend enthousiast, we zijn er een hele voormiddag mee bezig geweest en zelfs de computers bleven onaangeroerd staan...).

Halewijn

Member
10 aug 2015
8
1
3
34
Lege agenda's alom...

Is iedereen nu aan het oefenen geslagen ?

Wat oefen je ?
Momenteel ben ik mijn DL wat aan het verbeteren, ik ging deze lange tijd wat uit de weg omdat ik het idee had dat deze te goed gekend was.

E hoe beslis of vind je wat je gaat oefenen ?
Zelf ben ik maar een amateur met een gelimiteerd aantal tijd en ook vooral een gelimiteerd aantal aan motivatie .
Dus ik probeer wat selectiever te zoeken, dus ook tips zijn altijd welkom ! :)
Zo heb ik wat uren in kaartenmanipulatie gestoken en eerlijk ik gebruik het nooit.

Ook probeer ik meer te kijken het verschil in visie van leken en experts. En probeer ik in eerste plaats dingen te zoeken die leken weten te waarderen.
En ik weet wel dat beter altijd beter is maar euhm soms is goed, goed genoeg.