Nieuws van de magische loge.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eddy Smit

Member+
12 nov 2004
366
130
43
DE MAGISCHE LOGE NIEUWS!
Ronald de Zeeuw heeft i.v.m. voor hem moverende redenen zich met onmiddellijke ingang teruggetrokken als lid en bestuurslid van De Magische Loge. In de toekomst kunnen zijn reacties via welk forum dan ook niet meer verward worden met de standpunten van De Magische Loge. Het leek mij zinnig u allen hierover te informeren.

Ghani Minne

Member+
1 jan 1970
115
35
28
nieuwendam
u kunt de mening van de heer zeeuw nog wel horen op zijn nieuwe fb plek "goochel dump". de heer de zeeuwzwaait daar de sceptor ..en als hij je mag dan laat hij je toe !!!..dus hij draait de rollen om ...en kan nu bewijzen hoe tollerant hijzelf is ...de eerste paar mensen zijn al gewijgerd ..de uitdrukking "beter een goede dictator dan een slechte democratie" ..gaat dus niet op in dit geval...weer wat geleerd..

• Like
Reactions: Jean-Paul

Eddy Smit

Member+
12 nov 2004
366
130
43
Ghani, dank voor jouw bericht. Ik heb de hele ontwikkeling met verbazing gevolgd. Raar dat iemand alles in het werk stelt om iedereen een hekel aan hem te laten krijgen. Ik heb mij echter voorgenomen voorlopig nergens meer op te reageren.

Ghani Minne

Member+
1 jan 1970
115
35
28
nieuwendam
dag eddy...ik zag pas na mijn reactie aan jou dat je post dateerd van juni vorig jaar ..en ik ben zeker nooit bekend met zaken...met jou informatie erbij maak ik me dan eigenlijk toch wel zorgen om dhr de zeeuw als persoon...mischien als ik hem zou kennen dat dat dan niet hoeft ..maar mensen in de hoogste versnelling wekken bij mij vaak argwaan..aan de andere kant iemand die lekker dwars is dat ligt dat vind ik dan altijd wel weer grappig of nuttig ook ...iig ...laten we in harmonie lekker robbertjes vechten..!!! en alles verliezen en alles weer terug winnen. ugh..grt

• Like
Reactions: Eddy Smit
Status
Niet open voor verdere reacties.