Photo Psychology by 808 Magic

Jan Smulders

Member
13 sep 2017
26
14
3
52
Breda
www.magic-marketing.nl
Beste Magiërs,

Heeft iemand al ervaring met Photo Psychology by 808 Magic.
Vroeg me af namelijk of dit echt wel iets is voor de rondlopende goochelaar.

Waarom?
Als er een device bij zit welke de juiste kaart of foto moet weergeven (door scrollen of preset knop verbonden met telefoon blue-tooth) en je dit vanuit je broekzak moet doen is het denk ik niet zo fijn om te performen.

Ben benieuwd naar jullie reacties.

Groet,
Jan Smulders.

Marc Woods

Member+
Medewerker
7 feb 2004
1.959
465
83
Oosterhout NB
www.marcwoods.nl
Geen ervaring met Photo Psychology...ik begin zo langzamerhand te lijken op een aandeelhouder van de app TAP.
Maar mocht je een iPhone hebben is deze app zéker de moeite waard!

The Architect of Predictions (TAP)

Ik vind het in bovenstaande video wel lijken of tijd (of bluetooth invoer) er iets mee te maken heeft. Dat heeft zeker niet mijn voorkeur, hoewel er genoeg mensen zijn die inject met succes gebruiken.

Jan Smulders

Member
13 sep 2017
26
14
3
52
Breda
www.magic-marketing.nl
Geen ervaring met Photo Psychology...ik begin zo langzamerhand te lijken op een aandeelhouder van de app TAP.
Maar mocht je een iPhone hebben is deze app zéker de moeite waard!

The Architect of Predictions (TAP)

Ik vind het in bovenstaande video wel lijken of tijd (of bluetooth invoer) er iets mee te maken heeft. Dat heeft zeker niet mijn voorkeur, hoewel er genoeg mensen zijn die inject met succes gebruiken.
Bedankt voor je reactie Marc en sorry voor het in stand houden van de App corner ;-)
Inmiddels weet ik dat het om een device gaat die de invoer verzorgd.
Als ik beslis hem te kopen kom ik er wel op terug, maar er is zoveel moois in de snoepwinkel van de magie dat kiezen soms lastig is.
Anders beland hij vanzelfs op goochelaars marktplaats.

Thanks.

Jan Smulders

Member
13 sep 2017
26
14
3
52
Breda
www.magic-marketing.nl
Zo, weer terug na een goochelweekend en ervaring rijker.
Wat kan ik vertellen over Photo Psychology by 808 Magic!

Het is uiteraard een device die er voor zorgt dat je een rij kunt kiezen en volgend door een pauze een afbeelding. (door het aantal plaatsen te klikken)
Met het maken van de foto's is het een heel krachtig product en de verbazing is echt groot!
Met het selecteren van een kaart ben ik minder enthousiast omdat wanneer iemand een "heer" kiest je 13x moet klikken waardoor een short-cut functie wel handig zou zijn.

Maar ben niet ontevreden over de aankoop.

(Psssst, om je handen vrij te houden stop je hem in je schoen. Na een half uur voel je hem niet meer omdat je toch druk bent ;-) )

Paul Weiss

Member+
16 aug 2003
397
12
18
Roosendaal
www.paulweiss.nl
he jan. heb deze ook gekocht. Mij lukt het helaas niet om het device te koppelen. als ik de app heb geopend, krijg ik steeds de melding "connect device". maar hoe kan ik deze connecten?

Laatst bewerkt:

Jan Smulders

Member
13 sep 2017
26
14
3
52
Breda
www.magic-marketing.nl
he jan. heb deze ook gekocht. Mij lukt het helaas niet om het device te koppelen. als ik de app heb geopend, krijg ik steeds de melding "connect device". maar hoe kan ik deze connecten?
Beste Paul,
Je moet het device 3 seconden indrukken, dan gaat het blauwe ledje af en toe aan en uit.

Zet je Blue Tooth aan op je mobiel, maar dat had je al gedaan. (daar koppel je hem overigens niet.)

Dan zit er een verborgen veld in de App, als je de APP opent kun je met je duim het scherm omlaag slepen. (iPhone)
Daar kun je zeggen verbind of connect.

Ik mail je anders wel even want het word een hele riedel ;-)
We hebben elkaar laatst veel gesproken namelijk :)

Tot zo.

Jan.