Rob Mollien komt kijken

RobMollien

Member+
25 mrt 2004
491
195
43
Leuk om te zien dat er werk wordt gemaakt van het Forum.
Mijn naam is dus Rob Mollien.
De helft van "Rob en Emiel".

Ik ben écht benieuwd of dit forum bij kan dragen aan de kwaliteit van magic in Nederland.
Dat zou toch echt geweldig zijn.

Er is gelukkig weer een grote jonge enthousiaste groep bezig met deze hobby/dit vak....
Een goed georganiseerd forum zal dus hopelijk dé plek worden waar we elkaar kunnen helpen en inspireren.

Goed bezig Marc en Alex!

C.g.u.
Rob

Alex Buijk

Member+
Medewerker
10 mrt 2011
490
188
43
36
Hi Rob,

Tof om te zien dat je buiten de drukke theatertour toch even vrij maakt om jezelf voor te stellen op het forum. Tot snel weer

maigret

Member+
28 mei 2011
393
293
63
72
Turnhout (B)
www.maigret.org
""""
Mijn naam is dus Rob Mollien.
De helft van "Rob en Emiel". """"

Met alle respect, maar "de helft van Rob en Emiel" is iets dat gewoon ondenkbaar is .
Jullie zijn één en onverbrekelijk :):)
Vakmensen van de zuiverste graad.
Jongeren (en ook vele anderen ...) moet naar jullie shows gaan zien en er niet alleen van genieten maar ook analyseren.
Dat is een ideale leerschool om er achter te komen dat goochelen meer is dan alleen "een trucje vertonen".
Welkom.

• Like
Reactions: Glenn

Maarten Bruins

Member+
19 jul 2003
818
142
43
Utrecht
www.kindergoochelaar.nl
Deze maand naar dinner show van ze geweest + naar show in spoorwegmuseum + gisteren op de parade in Utrecht.

Genoeg goochelaars waarbij ik moeite heb om naar ze te kijken ;), maar shows van Rob en Emiel zijn altijd een feestje! Goede balans tussen serieus en humor (veel goede humor). En sowieso ook goede & sterke effecten. Je ziet aan alles af dat ze erg veel optredens verzorgen, want dat resulteert vaak ook in kwaliteit.

En al zie je bepaalde dingen meerdere keren, het blijft elke keer leuk om naar te kijken.

Ze geven ook altijd 100% en stellen zich 100% dienstbaar op t.o.v. publiek. Oogt misschien vanzelfsprekend, maar is het zeker niet. Ik heb David Copperfield ooit in de Ahoy gezien, maar die kwam over alsof ie er totaal geen zin in had (en dat was niet de enige avond hoorde ik van anderen).

Ik moet ook maar weer eens naar een theatershow van ze gaan, want dat ik veel te lang geleden dat ik gegaan ben. Sowieso aanrader dus!

Het wordt trouwens ook tijd dat ze de 1e prijs op het wk krijgen (in ieder geval in categorie mentaal), want dat hadden ze naar mijn mening al lang verdiend. Maarja de jury ;) krijgt een nieuwe kans in 2021 in Canada ;).

• Like
Reactions: maigret