Rubik's Cube magic

Maarten Bruins

Member+
19 jul 2003
823
143
43
Utrecht
www.kindergoochelaar.nl
Keihard werken, is het dan niet ;). Bij de eerste is het dan gewoon de instructies volgen die je te horen krijgt. Bij die tweede ook ... alleen vanaf het match punt met de toeschouwer brengt ie 'm ongemerkt met een one handed shuffle in een stack (na het afdoen van de blinddoek). Later komt ie dan weer terug bij het match punt. Relatief eenvoudig uit te voeren dus.

By the way ... als er een afgeschermd gedeelte op het forum komt, mag dit topic wel verplaatst worden daarnaar ;).

Danny Joseph

Member+
31 aug 2004
4.080
1.001
113
32
Delft
Keihard werken, is het dan niet ;). Bij de eerste is het dan gewoon de instructies volgen die je te horen krijgt. Bij die tweede ook ... alleen vanaf het match punt met de toeschouwer brengt ie 'm ongemerkt met een one handed shuffle in een stack (na het afdoen van de blinddoek). Later komt ie dan weer terug bij het match punt. Relatief eenvoudig uit te voeren dus.
Ik moet het filmpje duidelijk nog een keer bekijken... :p

• Like
Reactions: Maarten Bruins

Danny Joseph

Member+
31 aug 2004
4.080
1.001
113
32
Delft
Gebruikt iemand van jullie een One Side Solved effect? Ik vind het een leuk iets voor tussendoor in een grotere routine, maar zoek nog naar een bijpassende manier om de kleur te forceren of heimelijk te weten te komen.

Maarten Bruins

Member+
19 jul 2003
823
143
43
Utrecht
www.kindergoochelaar.nl
Ik heb me er wel in verdiept, maar uiteindelijk heb ik de voorkeur gegeven aan andere effecten.

Je kunt ideeën eventueel halen van:

Cube Vision 1-1-6 - Takamiz Usui
The Cube Plus - Takamitsu Usui

Of heb heb die al gezien? Ik zal je nog wel even een pm sturen ;).