Smartwatch

Marc Woods

Member+
Medewerker
7 feb 2004
1.895
440
83
Oosterhout NB
www.marcwoods.nl
Door de komst van de smartphones is er een hele reeks aan nieuwe mogelijkheden bijgekomen voor ons goochelaars.
Maar ook de smartwatch is een handige tool in ons arsenaal.

Ik zelf gebruik m'n smartwatch (apple watch) wel eens als peek device, deze zit dan verborgen in een stapeltje uitgesneden visitekaartjes en ik zie dan wat er door iemand is ingevoerd in Google zoals bij het gebruik van Inject.

Maar er zijn vast meer mogelijkheden met de smartwatch voor de digi-magicians onder ons.

Welke gebruik je en wat doe je er precies mee?

6150

Leon Heussen

Member+
30 aug 2011
827
304
63
26
Panningen
www.instagram.com
Hallo
ik gebruik nu een Fossil watch.
Alleen ik ben niet blij dat de meldingen niet meteen op het scherm blijven staan en dat ik dan steeds opnieuw moet swipen om de meldingen op mijn horloge te zien.
Het mooiste zou zijn dat de melding verschijnt zodra je de pols beweegt of arm draait maar dit werkt helaas niet met een fossil wtach.
ik weet dat er veel mensen blij zijn met een xiaomi mi band 3.

Maarten Bruins

Member+
19 jul 2003
740
111
43
Utrecht
www.kindergoochelaar.nl
Ik heb zelf de "Garmin Vivoactive 3 Music Zwart". Super handig om tijdens je show te zien hoe laat het is :p ;).

@Marc Ik gebruik 'm voornamelijk voor hardlopen. Ik weet dat jij de laatste tijd ook het hardlopen hebt ontdekt ;), maar deze is wel handig, omdat er GPS ingebouwd zit, dus je hoeft geen telefoon bij je te hebben en er zit ook een MP3 speler ingebouwd, dus je hebt ook direct muziek onderweg.