Sponsballen

Discussie in 'Algemeen' gestart door mrkev, 8 feb 2017.

1. mrkev

mrkev Leek

Lid geworden:
    27 aug 2015
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey Joe

Die sponge balls dacht ik saai.. tot ik er een paar kocht, trucs zijn maklijk aan te leren en heel leuk voor publiek :D

Welke sponge ball trucs doe jij?
    Ik heb er ook een paar maar dat zijn de door iedereen gekende, zoals zogezegd ene in je hand, ander in toeschouwer zijn hand en eindigen met beide in zijn hand..

Thanks!

2. joethemagician

Lid geworden:
    31 mrt 2011
    Leuk Bevonden:
    15
    Hey Eddie

Steve Dacri's spongeball toolbox is een goede start. Dat is een dvd met toebehoren en goede instructies, kost ongeveer E 28.00 en is het geld dik waard. Ik gebruik meestal sponskonijnen of lieveheersbeestjes, afhankelijk van de rest van de set die ik doe, maar ik heb altijd vier sponsballen in een ziplock zakje in mijn portemonnee. Leer 'two in the hand, one in the pocket', dat is bedoeld voor sponsballen, maar werkt ook prima met opgefrommelde papieren servetten, suikerklontjes, bloemen, walnoten, dobbelstenen, noem maar op. Ideale trick voor impromptu en heel makkelijk te leren, je kent de gebruikte technieken waarschijnlijk al. Ik gebruik dit al meer dan veertig jaar en het verbaast mij elke keer weer wat een geweldige reacties je kan krijgen met zo iets eenvoudigs.

3. tom-krooshof

tom-krooshof goochelaar

Lid geworden:
    17 jan 2016
    Leuk Bevonden:
    17
    Hey Kev,

Zelf doe ik ook veel met sponsballen. als routine laat ik vaak 2 sponsballen verschijnen, hierna laat ik ze verschijnen in de handen van de persoon. als slot ik ik zelf de 3 ballen truc, wat je ook doet er blijven 3 ballen in mijn hand.

Er zijn zoveel variaties op te bedenken.

heb je onderhand al een leuke routine bedacht waar jij je fijn bij voelt?

groetjes Tom

#3 tom-krooshof, 14 feb 2017
    Laatst bewerkt: 14 feb 2017
  4. mrkev

mrkev Leek

Lid geworden:
    27 aug 2015
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey Tom

Ja, 'k heb zo een stuk of acht ballen die ik in mijn ene hand palm in't begin; eerst haal ik er eentje uit, tweede volgt, derde nog met moeite en ik hou m'n wijsvinger al recht zodat ik enkel nog vuist maak met de rest, ze verwachten niet dat je er dan nog 5 uithaalt :)

5. tom-krooshof

tom-krooshof goochelaar

Lid geworden:
    17 jan 2016
    Leuk Bevonden:
    17
    aa oke super tof! leuk bedacht.

Deel Deze Pagina