Succes morgen iedereen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan.Bouwhuis

Member+
18 jan 2010
423
219
43
55
Voor alle goochelaars die morgen op Koningsdag moeten optreden bij een buiten activiteit, heel veel succes en trek voldoende warme kleding aan.
Zelf moet ik optreden in Zwolle, ja inderdaad waar de Koning en Koningin komen, maar helaas gaan ze net langs het park waar ik sta, samen met een hele boel ander vermaak!
Zal een lange dag worden, maar we gaan er gewoon een gezellige dag van maken, succes iedereen!

• Like
Reactions: Jan Kosters

Dave

Member+
30 jan 2013
159
36
28
33
's-Hertogenbosch
Dank je Jan, jij ook succes. De locatie waar ik sta heeft gelukkig besloten om een hele grote tent te plaatsen. Zal iig koud en gezellig worden!

stette

Member
25 jul 2011
15
3
3
49
Ziet er goed uit; leuke achterwand!
Vraagje aan Pepito:
Gebruik je alle zichtbare attributen en hoelang duurt je voorstelling dan?

9 sep 2013
87
33
18
49
Enschede
www.ome-cor.nl
Denk dat ik jullie een verkeerde indruk heb gegeven, dit is een foto voordat ik begon en nog met opbouwen bezig was .
Niet alle spullen blijven in het zicht staan. de tafel links is tijdens het optreden leeg op de bloem na en de attributen liggen op de grond uit het zicht. alleen de duiven pan gekleurde kokers en de olifant staan in het zicht. verder is alles uit het zicht. zoals het nu op de foto staat is dat wat ik bij me had en kon gebruiken.

stette

Member
25 jul 2011
15
3
3
49
Hey Pepito,
Was absoluut geen punt van kritiek hoor. Alleen een vraag.
Vond dat je podium 'redelijk' vol staat. Vandaar mijn opmerking.
Voor de èèn rotzooi en rommelig, voor de kindjes en toeschouwers waarschijnlijk overweldigend.

Status
Niet open voor verdere reacties.