T-Watch

Alex Buijk

Member+
Medewerker
10 mrt 2011
503
195
43
38
Yes, na 2 maanden wachten kwam gisteren mijn langverwachte pakketje.

In Blackpool stond daar die ene stand genaamd "Nobody Knows" welke horloges verkocht
Ze verkochten daar als zoete broodjes terwijl ze NIKS bij hadden. Alles was op preorder. Na een paar keer een demo te hebben gezien heb ik besloten om ook een horloge te kopen. Nu bijna 2 maanden verder is alles verzonden en ben ik de trotse eigenaar van mijn Turner Watch.
Direct toen ik Fedex zag aankomen stormde ik na de deur om daar het pakje van de postbode af te pakken.
Gelijk opengemaakt en de online instructie video gekeken.
Deze duurt 15 minuten en is lekker kort van stof en zeer duidelijk. (ik heb wel eens hele vermoeiende instructie video's gezien)
Door deze video is alles direct duidelijk. Het koppelen met je telefoon is razendsnel gebeurd en je kunt dus letterlijk na 15 minuten (als je de video helemaal afkijkt) beginnen. Een kind kan de was doen.

Je kunt met dit horloge 2 effecten vertonen.
1.) je kunt een tijd forceren op het horloge
2.) je kunt een tijd die de toeschouwer noemt op het horloge laten verschijnen.

Natuurlijk zijn er meerdere manieren om deze 2 effecten te vertonen. (meerdere opties worden duidelijk in de video verteld)
Wat ik nog eens een extra voordeel vind is dat je dit als een "normaal" horloge kunt dragen welke gewoon de echte tijd aangeeft.
Ik heb hem vandaag al de hele dag om terwijl ik het effect niet een keer heb gedaan. (niet liegen, want heb natuurlijk wel gespeeld met de app).

Voordelen:
- Heel mooi design (meerdere kleuren leverbaar)
- Hele goede en simple uitleg video
- Direct kunnen beginnen en niet uren lopen klooien om er achter te komen hoe het werkt.
- Er zit een normale batterij in het horloge dus je hoeft hem nooit op te laden. is hij leeg (wat de app aangeeft) laat je deze gewoon vervangen bij de juwelier.

Nadelen:
- Ik vind de app heel erg simpel.
- Je kunt niets personaliseren wat ik heel graag zou zien voor bepaalde routines.
- Je kunt (nog) geen remote control gebruiken wat echt een gemiste kans is. ( weet dat het met een omweg wel kan maar zou niet moeten in dit digitale tijdperk)
- De tijd wordt in Amerikaanse tijd weergeven. als het 19.00 uur is staat er in je app 07.00 uur (klein detail maar toch)

Ondanks dat ik een aantal nadelen ervaar (remote tot nu toe de meest ergste) denk ik dat ik enorm veel plezier ga beleven aan dit prachtig wonder.
Ik ben benieuwd wie dit ook (in Blackpool) heeft gekocht en zijn ervaringen wilt delen. @Magic Mike, @Dave, @Martijn van Berkel

Voor diegene die graag willen weten wat het nu precies is. Check hier de demo

Laatst bewerkt:
  • Like
Reactions: Wimhek11
15 jun 2003
1.239
252
83
38
Sint-Oedenrode
www.martijnvanberkel.nl
De mijne ligt nu bij de juwelier. Glas is spontaan gescheurd. Als je de facebook groep leest, ben ik niet de enige. Kennelijk is het glas iets te strak geplaatst in de behuizing. Zit nu dus 3 weken zonder.

Heb het horloge al wel sinds januari en het effect zelf is echt super!
Gebruik het horloge ook als dagelijks horloge, zodat je altijd een gaaf effect bij je hebt.
Sinds kort gebruik ik het in combinatie met een remote via een omweg, dat werkt veel beter dan swipen.
Uiteindelijk hoop ik gewoon op een Native support van remote's in de App zelf.

Alex Buijk

Member+
Medewerker
10 mrt 2011
503
195
43
38
Das flink balen Martijn,
Ik las in de facebook groep dat ze adviseren het niet als dagelijks horloge te gebruiken.
Al zou dat toch wel moeten kunnen als je er normaal mee omgaat.

Marco Royal

Member
27 mrt 2019
3
3
3
40
De mijne ligt nu bij de juwelier. Glas is spontaan gescheurd. Als je de facebook groep leest, ben ik niet de enige. Kennelijk is het glas iets te strak geplaatst in de behuizing. Zit nu dus 3 weken zonder.

Heb het horloge al wel sinds januari en het effect zelf is echt super!
Gebruik het horloge ook als dagelijks horloge, zodat je altijd een gaaf effect bij je hebt.
Sinds kort gebruik ik het in combinatie met een remote via een omweg, dat werkt veel beter dan swipen.
Uiteindelijk hoop ik gewoon op een Native support van remote's in de App zelf.
Martijn, via welke omweg kan je een remote gebruiken?