The Premium Magic Store | De nieuwste goochelwinkel van Nederland

Sven van de Vorstenbosch

Close-Up Magician
1 nov 2015
43
22
8
23
Heeswijk-Dinther
Hallo allemaal,

Er is al een lange tijd niets geplaatst op dit forum... Ook ik ben hier schuldig aan! (sorry) Ook op dit forum heb ik nog niet het grote nieuws aangekondigd dat Nederland een goochelwinkel rijker is geworden. Dus graag bij deze! Mensen kunnen ons wellicht kennen van het merk V&B (vorstandbosch). Maar vanaf nu af aan zijn we ook trotse eigenaar van The Premium Magic Store!

Tijdens de corona periode heb ik alle moed bij elkaar verzameld en een stap gezet om de 3e goochelwinkel van Nederland te openen. We zijn enorm trots op het resultaat niet alleen de winkel is prachtig geworden, maar ook de website www.premiummagic.nl is iets waar we erg trots op zijn.

We tellen nu al ongeveer 900 verschillende artikelen (onze eigen matten productie niet meegenomen). We hopen voor iedereen wat te kunnen bieden zowel met onze service als onze producten. Een ding staat bij ons voorop en dat is de community.
We zijn gevestigd op de molenwieken 44 in Veghel (Noord-Brabant), je kunt er makkelijk parkeren en we hopen jullie allemaal eens te mogen verwelkomen met een goede bak koffie!

Tot snel namens The Premium Magic Store,

Sven Bosch
Danique Boer
Marc Woods

Rodin2

Member+
16 jun 2003
142
25
28
Den Haag
Gefeliciteerd met jullie shop!

Ik heb de site gezien en het ziet er goed uit. Wat verbeterpunten zou de site zeker ten goede kunnen komen. Ik noem maar even wat. Er staan nog wat taalkundige foutjes in de teksten.
En als ik kijk naar de techiek, dan zou ik het persoonlijk wel fijn vinden om, als ik een omschrijving lees, niet steeds weer bovenaan de lijst terecht te komen, zodra ik terugklik. Dan moet ik weer zoeken naar waar ik gebleven was. Maar misschien ben ik een zeurpiet. Verder zag ik wat items die ik nog niet bij Ron of Rene ben tegengekomen. Wellicht kunnen jullie je onderscheiden door o.a. meer van dat soort items in huis te halen.
Ik heb al een account bij jullie aangemaakt.

Heel veel succes jongens!

Maarten Bruins

Member+
19 jul 2003
887
165
43
Amsterdam
www.kindergoochelaar.nl
En als ik kijk naar de techniek, dan zou ik het persoonlijk wel fijn vinden om, als ik een omschrijving lees, niet steeds weer bovenaan de lijst terecht te komen, zodra ik terugklik. Dan moet ik weer zoeken naar waar ik gebleven was.
Komt op meerdere websites voor. Eigenlijk ongelofelijk hoe programmeurs / software makers zoiets als product af kunnen leveren. Als gebruiker valt het wel te ontlopen door elke keer de link te openen in een nieuw venster, maar dat doen de meeste gebruikers niet. Op den duur lopen webshops dan echt klanten mis, want een gemiddelde gebruiker gaat zich daaraan ergeren. Dit kan zo frustrerend zijn dat klanten naar een andere website gaan. Als eigenaar is het altijd aan te raden om de usability goed door te testen. Veel gebruikers bekijken gewoon allerlei producten en klikken even op een product om vervolgens weer terug te gaan naar de rest van de producten (waar ze gebleven waren).

Veel "webshops" maken met zulk soort vergelijkbare technische dingen fouten zonder dat ze er waarschijnlijk erg in hebben. Verder dus niet persoonlijk hoor ... ik zal nog een voorbeeldje noemen. Bij magicshop.nl als je ingelogd bent en een heel lijstje samenstelt van wat je wilt kopen (toevoegen aan winkelwagen) ... als je vervolgens op een ander device zit en je logt in op je account om nog wat toe te voegen om vervolgens de bestelling te plaatsen dan is je hele winkelwagen lijst ineens helemaal weg. Stel je hebt maandenlang allerlei producten toegevoegd die je graag zou willen aanschaffen dan is het niet echt fijn als die allemaal ineens weg zijn. Als dat een aantal keer voorkomt dan kan een klant zo weg zijn. Uiteindelijk kun je dat ook wel weer omzeilen door producten gewoon op je "verlanglijstje" te plaatsen ... of je zou het kunnen aankaarten bij de eigenaar van de webshop, maar een gemiddelde gebruiker gaat daar allemaal geen extra tijd / moeite in steken. De gebruiker heeft dan een nare ervaring met je dienst / product. Je wilt bij een product of dienst toch ervaren dat de eigenaar je voor is geweest en jou de beste ervaring geeft.

Kortom in algemene zin, verplaats je in een klant en test alles door wat een klant normaal gesproken zou doen. Vaak doen eigenaren dit niet eens bewust, maar hebben ze er gewoon geen erg in, omdat ze hun eigen producten / diensten niet goed genoeg doortesten. Of de focus ligt op een ander vlak.

Sowieso genoeg "programmeurs" die die fouten maken. De gebruiker / usability wordt soms gewoon helemaal vergeten, vaak tunnelvisie of gewoon om kosten te besparen.

Normaal in het algemeen zeg ik zulk soort dingen niet eens meer bij websites, want ik wil ook niet zeurderig / negatief overkomen ;), maar omdat het nu toch al benoemd werd, dacht ik laat ik er toch iets over zeggen in het algemeen. Soms vinden eigenaren zelf het probleem wel meevallen of zitten ze sowieso al vast aan de software die ze gebruiken en dan is het soms al te laat. Dus voor iedereen die software gaat aanschaffen, denk aan dat soort dingetjes. En ook partijen als Google maken continu van dat soort fouten, dus vertrouw ook niet zomaar op grote partijen / grote namen.

Maar wat betreft "The Premium Magic Store" ... ziet er allemaal erg mooi uit, leuke / grappige filmpjes ook! Wat kan die Marc goochelen he #Fatima_Moreira j/k :p;). Succes mannen!

Laatst bewerkt:

Sven van de Vorstenbosch

Close-Up Magician
1 nov 2015
43
22
8
23
Heeswijk-Dinther
Wat ben ik blij met jullie feedback! Onze winkel wordt gebouwd op basis van onze community. Ik vind het dus ook fijn om feedback te krijgen. Vandaag dus ook gelijk jullie punten aangepakt en verbeterd! Vanaf nu werkt de website dus met pagina's.

Dus je hoeft niet helemaal terug te scrollen. Over de spelling: oeps.. Dat zal er allemaal tussen geglipt zijn. Het is absurd hoeveel artikelen we in een korte tijd op de website gezet hebben en vanuit het Engels vertaald hebben.

We hopen dat jullie winkelbelevenis door deze verbetering nog beter zal worden. Hopelijk tot snel!

Groetjes,

Sven en Danique

Www.premiummagic.nl

• Like
Reactions: Maarten Bruins

Rodin2

Member+
16 jun 2003
142
25
28
Den Haag
Hey Sven, dat heb je inderdaad super en snel gedaan. Goed gedaan met die pagina's. En als ik iets bekijk en weer terugklik, kom ik precies weer uit waar ik gebleven was. Dat zal vooral later heel prettig zijn als je voorraad uitgebreider wordt.

Sven van de Vorstenbosch

Close-Up Magician
1 nov 2015
43
22
8
23
Heeswijk-Dinther
Hey Sven, dat heb je inderdaad super en snel gedaan. Goed gedaan met die pagina's. En als ik iets bekijk en weer terugklik, kom ik precies weer uit waar ik gebleven was. Dat zal vooral later heel prettig zijn als je voorraad uitgebreider wordt.
Dat is het voordeel om alles zelf te doen! Mochten jullie nog meer tips hebben dan hoor ik het graag!
Groetjes Sven, Danique (en Marc) ;)

• Like
Reactions: Maarten Bruins