Three shell game

Maarten Bruins

Member+
19 jul 2003
857
154
43
Utrecht
www.kindergoochelaar.nl
Thanks Marcel! Leuk om te horen en te merken dat mensen de moeite nemen om het te lezen.

By the way ... mocht iemand interesse hebben in:

https://www.saturnmagic.co.uk/saturn-magic-shop/3-shell-game-set-antique-copper-by-whit-haydn-chef-anton.html
Copper Shells (Antique Copper) - £75.00 (85,10 Euro) -> 3 shells, shot glas, zakje om shells in op te bergen

Dan mag ie voor 80 Euro inclusief verzendkosten weg. Gloednieuw, ik heb het alleen even bekeken. Ik had een grote bestelling geplaatst bij Saturn Magic, maar ik kwam erachter dat ik bepaalde producten niet kon retourneren. Meteen de laatste keer dus dat ik bij Saturn Magic bestel. De Nederlandse dealers hadden bepaalde producten niet, dus vandaar dat ik daar had besteld. Persoonlijk vind ik de shells van SFS (School for Scoundrels) te klein, vandaar dat ik die weg doe. De "street shells" van SFS had ik ook besteld, maar die houd ik dan voor m'n "verzameling", die zijn namelijk dezelfde grootte.

Mocht je ook interesse hebben in:

Three Shell Game by Vernet - £7.50 (8,50 Euro)

Dan mag ie weg erbij voor 7,50 Euro. Los verkoop ik die niet, want dan is het teveel gedoe voor zo'n klein bedrag. Is ook gloednieuw en zit nog in de verpakking. Ik had er twee gekocht, eentje voor m'n verzameling en eentje om te gebruiken, maar ik vind ze persoonlijk niet fijn, dus ik ga ze niet gebruiken.

En even offtopic, hetzelfde geldt voor:

Chinese Linking Rings (12 inch, CHROME) by Vincenzo Di Fatta - £50.39 (57,14 Euro)

Voor 52 Euro inclusief verzendkosten kan die weg, ook gloednieuw. En:

12 inch Linking Rings SS (8 Rings) by Mr. Magic - £46.83 (53,12 Euro )

Voor 48 Euro inclusief verzendkosten kan die weg, ook gloednieuw.

Ik heb al een heleboel setjes ringen (verzameling), maar ik kwam erachter dat ik 8 en 10 inch wil en niet 12 inch. Vandaar dat ik die setjes weer weg doe.

Wimke1971

Member
8 mrt 2016
15
1
3
48
Hey, ik wil die three shell game wel overkopen van je. woon wel in belgie. kijk je eens wat het kost all in aub?
edit : "los verkoop ik niet" = enkel die three shell dus... :( dan vervalt mijn vraag) - iets te snel gelezen. Sorry!

Maarten Bruins

Member+
19 jul 2003
857
154
43
Utrecht
www.kindergoochelaar.nl
Ah, wilde je alleen die shell game van Vernet kopen voor 7,50 Euro? Die verkoop ik inderdaad niet los, want in de tijd dat ik naar het "postkantoor" ga, heb ik al 7,50 Euro verdiend, dus dat is niet de moeite waard. In combinatie met die SFS shells, is het dus wel mogelijk.

Alex Buijk

Member+
Medewerker
10 mrt 2011
503
195
43
37
By the way, ik kreeg de volgende meldingen :p;):

Please enter a message with no more than 30000 characters.
Please enter a message with no more than 5 pieces of media.

Is dat via de settings niet aan te passen? Nu heb ik m'n post moeten opsplitsen. Ook moet je nu elke keer op linkjes klikken om de video's te bekijken (behalve eerste 5). Makkelijker zou zijn geweest zonder het maximum van 5 media items. Ik snap dat maximum sowieso niet, want als ze het goed programmeren, worden de video's toch pas geladen als er op play wordt geklikt. Het is dus niet echt nodig om daar een maximum aan te hangen.
Ik zal eens kijken wat hier aangedaan kan worden ;-)

• Like
Reactions: Maarten Bruins

Alex Buijk

Member+
Medewerker
10 mrt 2011
503
195
43
37
Wow Maarten je hebt er weer eens enorm veel werk van gemaakt.
Heel interessant om dit te lezen. Doe zelf niks met balletje balletje maar lijkt mij een uitgelezen kans om eens een routine te gaan maken
Super Thanks man

• Like
Reactions: Maarten Bruins

Maarten Bruins

Member+
19 jul 2003
857
154
43
Utrecht
www.kindergoochelaar.nl
Leuk om te horen, thanks!

En qua werk viel het op zich mee hoor. Even een paar dagen "knallen". Daarbij scheelt het waarschijnlijk wel als je geen kinderen hebt ;) ... dan kun je nog gewoon ~ 14 uur in een dag proppen met dit soort dingen ;). En de shell moves zijn relatief makkelijk aan te leren (als je al een basis hebt).

Naar mijn mening blijft de three shell game een erg sterk effect voor leken. Kortom, een ideaal effect om tijdens "Corona" aan te werken ;).

• Like
Reactions: Alex Buijk