Top 3 boeken (close-up)

Camiel

Member
10 jul 2015
6
2
3
18
Drenthe
Afgelopen week heb ik een onderwerp voorbij zien komen over de top 3 close-up trucs. Naar aanleiding hiervan ben ik erg benieuwd of er ook mensen zijn met een top 3 van boeken. Ik doel dan op boeken die zich focussen op close-up magic. Ik ben erg benieuwd!

Maarten Bruins

Member+
19 jul 2003
829
146
43
Utrecht
www.kindergoochelaar.nl
Ik ben niet zo van de boeken, zeker wat betreft goochelen. Ik denk dat er ook veel goochelaars zijn die alleen maar video's kijken. Lang geleden dat ik een boek heb gelezen ;). Uiteraard als je van lezen houdt, kan het ook nuttig zijn.

Een DVD die ik er echt vond uitspringen, was: "Levent`s Ultimate Guide To The Linking Rings". Meer dan zeven uur lang alles met betrekking tot ringen (grote, geen ninja). Zo zou elke DVD naar mijn mening moeten worden opgebouwd. Hij heeft er echt veel tijd / research in gestopt om die DVD te maken. Maar het is geen boek ... en grote ringen vallen ook niet echt onder close-up, dus ik kan beter passen ;).

• Like
Reactions: Camiel

Jesper

Member
23 mrt 2020
8
1
3
26
- De card college serie, Roberto Giobbi
- Drawing Room Deceptions, Guy Hollingworth
- The magic rainbow, Juan Tamariz

• Like

Rob W

Member+
29 mrt 2006
574
203
43
Mijn all time favourites in willekeurige volgorde:

- The Approach by Jamie D. Grant
- One Degree - John Guastaferro
- Card College - Roberto Giobbi

Boeken die ik momenteel ben aan het lezen: Parlour Tricks - Morgan and west & Interpreting Magic - David Regal
Hebben jullie nog aanraders die onlangs zijn uitgebracht?

• Like