Top 3 close-up trucks

Neal

Close-up magician
9 mei 2012
1.247
323
83
20
Buggenhout (België)
1. Sponsballen. Zo effectief en zo geliefd. Het is een knaller om mee te openen en vaak ook de truc die men onthoudt. “Doe dat met die ballekes nog is”. Ze snappen er niets van en ik krijg elke keer opnieuw geweldige reacties!
2. Trilogy. Je werkt met de mensen en zij ‘goochelen’ mee, waardoor ze er niets van snappen. Ik heb die truc al honderden keren gedaan en het is ten eerste een degelijke routine waarmee je toch zeker een tiental minuten vult en en ten tweede krijg ik keer op keer geweldige reacties.
3. Ambitious card met alle varianten (omni deck, CTW of eender welke onmogelijke plaats ...). Opnieuw zo geliefd, uitbundige reacties (zeker wanneer ze de kaart ‘zien’ springen) en ook zo’n truc die men echt onthoudt om na enkele wegen zelfs nog te zeggen “doe bij hem of haar eens die truc met die kaart die naar boven springt”.

Klinkt vrij standaard (1 en 3 dan), maar dat bewijst dat de ‘goude oudjes’ het nog steeds goed doen!

• Like
Reactions: Alex Buijk

didge

Member+
23 jun 2003
747
179
43
55
Ook ik doe nog steeds een Ambitious, doorgaans met iets wat ik een outhand double handed Belgium shuffle noem :)