Uit je broekzak - deel 2

Danny Joseph

Member+
31 aug 2004
4.080
1.001
113
32
Delft
Om een oude thread van mijzelf nieuw leven in te blazen:

Referentiekader: ik ben geen professioneel goochelaar en perform - als ik dat doe - enkel informeel. Om mijzelf te stimuleren dit meer te doen, wil ik een aantal trucs op een organische manier opnemen in mijn daily carry. Dat zal vooral betekenen geïntegreerd in mijn telefoon, sleutelbos en portemonnee.

Ik heb intussen een leuk rijtje materiaal wat aan de gestelde eisen voldoet, maar vooral schrijfmateriaal is lastig weg te bergen. Ik ben al aan het zoeken naar een portemonnee met ruimte voor een notitieblokje, maar dan kom je al snel op apparaten uit die niet meer in je broekzak passen.

Danny Joseph

Member+
31 aug 2004
4.080
1.001
113
32
Delft
Mijn telefoon is zo’n beetje mijn beste impromptu set!

Met een spel kaarten kom je natuurlijk ook een eind! En zakkenrollen kan natuurlijk altijd :D
Een kaartspel probeer ik voorzichtig bij vandaan te blijven. Niet omdat het niet kan, maar omdat het in een broekzak meestal onhandig zit en ik het daardoor minder snel spontaan meeneem.
Plus, hoe onvoorbereid oogt het nog? ;-)

Waarvoor gebruik jij je smartphone? Niet-iPhone specifieke dingen hebben de voorkeur. :-P

Marc Woods

Member+
Medewerker
7 feb 2004
1.951
463
83
Oosterhout NB
www.marcwoods.nl
Een kaartspel probeer ik voorzichtig bij vandaan te blijven. Niet omdat het niet kan, maar omdat het in een broekzak meestal onhandig zit en ik het daardoor minder snel spontaan meeneem.
Plus, hoe onvoorbereid oogt het nog? ;-)

Waarvoor gebruik jij je smartphone? Niet-iPhone specifieke dingen hebben de voorkeur. :-P
Zit wel wat in, een geleend kaartspel is dan toch wat overtuigender...maar dat komt dan weer niet uit je broekzak natuurlijk!
Zelf heb ik een iPhone, en ja mijn meest gebruikte magic-app (TAP) is een iOS only app. Maar met Digital Force Bag kun je mooie dingen doen...ook android. Ik heb console gezien, niet onaardig ook...maar hiervoor gebruik je een extra hulpmiddel naast je telefoon.

Die razor wallet ziet er inderdaad geinig uit...maar goed...hoeveel peek-wallets hebben we nou feitelijk nodig?

Danny Joseph

Member+
31 aug 2004
4.080
1.001
113
32
Delft
Die razor wallet ziet er inderdaad geinig uit...maar goed...hoeveel peek-wallets hebben we nou feitelijk nodig?
Eentje maar! Scheelt dat ik er geen heb; de Complete Peek Wallet ben ik vorig jaar ergens op de fiets verloren uit m'n broekzak. :(

Deze is klein genoeg om naast m'n gewone portemonnee mee te nemen, en biedt dan meteen ruimte aan een paar kaartjes om op te schrijven. Mini Sharpie aan m'n sleutelbos en gaan.