Vanuit de zakken!

Alex Buijk

Member+
Medewerker
10 mrt 2011
503
195
43
38
@Alex Buijk Bij Qble vervang je het blad wel al voor 60 Euro als er een drankje overheen gaat.
Hahaha drank moet e opdrinken en niet over jouw tafel gooien :p
Gelukkig is mijn tafel van "echt" leer en zou ik dat er van af kunnen poetsen.
Mocht het toch versleten zijn kan ik het bovenblad ook vervangen en als ik mij niet vergis kost dit +/- €45
Ik neem ook altijd een reserve mat mee dat mocht er wat gebeuren ik direct kan wisselen.

Het idee van een koffer plaatsen in de Qble is inderdaad wel een goede optie.

Sven Bosch

Member+
25 mrt 2019
17
13
3
23
Heeswijk-Dinther
www.biergoochelaar.nl
Ik ben een dag niet online en heb al een hoop gemist! :eek: Goed teken houdt in dat het forum weer goed actief is! ;) Leuk @Jan Smulders om je hier op het forum te zien. Een paar maanden geleden heb ik V&B (vorstandbosch) opgezet. En hiermee maak ik speciale tafels en matten voor goochelaars. Ik heb meerdere modellen maar, een ding staat centraal en dat is kwaliteit! De reacties en reviews die ik heb gekregen van de gebruikers is tot nu toe ook alleen maar positief. Zelfs Joshua Jay heeft aangegeven dat hij nog nooit zon mooi afgewerkte close-up pad heeft gehad :D (die kan ik toch mooi in m'n zak stoppen!) Je vind alle producten op www.vorstandbosch.com. Maar mochten mensen vragen hebben hoor ik het graag!

15 jun 2003
1.239
252
83
38
Sint-Oedenrode
www.martijnvanberkel.nl
Ik ben nu sinds een maand of 3 ook trotse eigenaar van een V&B tafel.
Eigenlijk alles wat ik zocht in een tafel is hierbij aanwezig. Stabiel onderstel, verrijdbaar, in hoogte verstelbaar, een lade met softclose en een mat die afneembaar is (in bepaalde settings is het ideaal om de mat even op tafel te leggen bijvoorbeeld).

Ik heb de zwarte tafel met een blauwe close-up mat. Ziet er ook sjiek uit!
https://www.vorstandbosch.com/?product=package-deal-hardcover-black

Maarten Bruins

Member+
19 jul 2003
887
165
43
Amsterdam
www.kindergoochelaar.nl
Die zwarte is wel echt mooi :). Nu ik die tafel beter bekijk op die foto's, zou ik voor rond de 500 Euro ook eerder voor zo eentje gaan i.p.v. de Qble als ik nu een nieuwe nodig had. Een afneembare mat is inderdaad wel echt een groot voordeel ook ... zie ik nu pas.

• Like
Reactions: Sven Bosch

Maarten Bruins

Member+
19 jul 2003
887
165
43
Amsterdam
www.kindergoochelaar.nl
Momenteel heb ik niet per se een nieuwe tafel nodig ofzo, maar als er iets aan vervanging toe is, houd ik het zeker in gedachten. Ziet er erg mooi uit allemaal ... en ik zie vooral dat je ook aan alle praktische dingen hebt gedacht, zoals bijvoorbeeld wielen / hoogte verstelbaar / lade aan zijkant / afneembare top. Afneembare top had ik zelf niet eens aan gedacht bij wensen voor een tafel, maar dat is inderdaad een erg handige bijkomstigheid.

Qua kleur vond ik persoonlijk die van Alex niet zo mooi, smaken verschillen ;) ... maar die zwarte daarentegen vind ik erg mooi.

• Like
Reactions: Sven Bosch

Sven Bosch

Member+
25 mrt 2019
17
13
3
23
Heeswijk-Dinther
www.biergoochelaar.nl
Momenteel heb ik niet per se een nieuwe tafel nodig ofzo, maar als er iets aan vervanging toe is, houd ik het zeker in gedachten. Ziet er erg mooi uit allemaal ... en ik zie vooral dat je ook aan alle praktische dingen hebt gedacht, zoals bijvoorbeeld wielen / hoogte verstelbaar / lade aan zijkant / afneembare top. Afneembare top had ik zelf niet eens aan gedacht bij wensen voor een tafel, maar dat is inderdaad een erg handige bijkomstigheid.

Qua kleur vond ik persoonlijk die van Alex niet zo mooi, smaken verschillen ;) ... maar die zwarte daarentegen vind ik erg mooi.
Smaken verschillen. In het echt komt die van Alex ook heel anders over. Het leuke van Alex zn tafel is dat het gemaakt is van piloten leer, mocht het beschadigen schuur je dat gemakkelijk weg. Ook wordt het leer niet meer gemaakt dus Alex is de enigste ter wereld met dit soort tafel.

De afneembare mat is echt iets wat je een keer moet proberen. Ook is er een chamber uitvoering. Je kunt onder de afneembare mat dan dingen produceren zoals gerolde horloges etc etc.

• Like
Reactions: Maarten Bruins

Jan Smulders

Member
13 sep 2017
27
15
3
53
Breda
www.magic-marketing.nl
Ik ben een dag niet online en heb al een hoop gemist! :eek: Goed teken houdt in dat het forum weer goed actief is! ;) Leuk @Jan Smulders om je hier op het forum te zien. Een paar maanden geleden heb ik V&B (vorstandbosch) opgezet. En hiermee maak ik speciale tafels en matten voor goochelaars. Ik heb meerdere modellen maar, een ding staat centraal en dat is kwaliteit! De reacties en reviews die ik heb gekregen van de gebruikers is tot nu toe ook alleen maar positief. Zelfs Joshua Jay heeft aangegeven dat hij nog nooit zon mooi afgewerkte close-up pad heeft gehad :D (die kan ik toch mooi in m'n zak stoppen!) Je vind alle producten op www.vorstandbosch.com. Maar mochten mensen vragen hebben hoor ik het graag!
Ik ga eens een kijkje nemen!

didge

Member+
23 jun 2003
757
180
43
57
Tsjonge wat is mijn leven dan altijd makkelijk geweest. Alleen een kleine pad van JM authentics, een pouch aan mijn riem en jasje plus.... en klaar is kees. :)

didge

Member+
23 jun 2003
757
180
43
57
Heb er eigenlijk drie van JM, een onyx gator groot - franse lelie middel en een kleine dark green velvet.
Komt wellicht doordat ik door de jaren heen veel verzameld heb want ik heb er nog een die mij zeer dierbaar is en dat is mijn grote pad van Dean Dill die ik jaren geleden van hem persoonlijk heb gekocht.
De dark green velvet neem ik altijd mee op reis en die blijft verassend goed.