Vanuit de zakken!

Cartouche

Member
11 apr 2019
9
8
3
56
Heel lange tijd heb ik met een tafeltje gewerkt en ik doe dat nog steeds wel eens, maar steeds vaker werk ik volledig uit 'de zakken', maar speel ik daarbij een klein beetje vals.

Een paar jaar geleden heb ik een speciaal gemaakt High Caliber Holster gekocht. Na jaren zelf ontwerpen en bedenken bleek een Vegas goochelaar/leerbewerker dit hele idee op een zeer professionele manier uitgewerkt te hebben.
Past veel in, kwalitatief zeer hoogwaardig en je voelt je ook nog eens een echte James Bond! Bijkomend voordeel is dat je dit holster 's zomers over en T-shirt, onder een open bloes kan dragen.
Voor je decks heb je een zogenaamde fast-draw mogelijkheid. Ik heb een veilige plek voor mijn schaar (eindelijk) en ook je sharpie (wel of niet van Coinvexed) en je TT vinden een plaats. Daarnaast nog voldoende ruimte voor andere zaken.

Kost een paar centen (pffff), maar dan heb je ook echt wat.
Overigens ben ik wel geneigd de stelling van o.s. Marc te onderstrepen dat een tafeltje je meteen wat meer definieert als artiest met eigen podium.

Cartouche

Member
11 apr 2019
9
8
3
56
Voor de volledigheid: Het gaat bij mijn bovenstaande post natuurlijk over een schouderholster, geen John Wayne-style holster :)

• Like
Reactions: Alex Buijk

mitch durbank

Member+
18 jun 2003
948
256
63
42
Emmen
www.mitchdurbank.nl
Close up goochelen doe ik bijna nooit meer in een colbert. Vaak draag ik een gilet met een overhemd eronder met opgestroopte mouwen. Ik gebruik bij informele feesten een leren pouch. Hier kan ik erg veel in meenemen.Pouch

Op de wat formelere feesten heb ik een klein stijlvol tasje van leer aan mijn riem en een leren houder voor een spel kaarten. Ik beperk mij dan tot een 7 trucs die weinig ruimte innemen.

Als mensen staan dan gebruik ik een verchroomde standaard met daarop een koffertje. Ik vond de meeste koffers die bij deze sets passen niet mooi. Daarom heb ik zelf een zwarte flghtcase koffer van DAP gekocht. Op de bovenkant heb ik een close up mat gelijmd.

Voor toneel heb ik zelf een tafel gemaakt. Dan kun je alles maken zoals het nodig bent.

Laatst bewerkt:

Maarten Bruins

Member+
19 jul 2003
825
144
43
Utrecht
www.kindergoochelaar.nl
Ik heb zelf ook een pouch die ik door Gazzo heb laten maken (super tevreden mee), maar die gebruik ik alleen bij m'n cups & balls routine (stage). Bij close-up vind ik het om hebben van zo'n pouch toch enigszins beklemmend aanvoelen. Maar dat kan een kwestie van wennen zijn. Ik ben dan al snel bang dat ik er een glas o.i.d. mee omstoot. Dan heb ik persoonlijk liever al m'n props in een tafel.

• Like
Reactions: mitch durbank