Vanuit de Zeeuwse klei is hier...

Evert van Asselt

-Evert- Magic with a boost...
Evert van Asselt, aangenaam...

Vanaf jongs af aan ben ik gefascineerd door de wereld vol illusie en magie. Sinds 1 jaar heb ik ervoor gekozen om van mijn passie mijn werk te maken en mij volledig te richten op hetgeen wat ik het liefst doe: goochelen en mensen verwonderen. Als ik mezelf moet omschrijven in een paar woorden dan zijn die woorden: energiek, creatief, doeltreffend en sociaal. Ik ben een persoon die graag uitdagingen aan gaat en ergens voor de volle 100% voor gaat. Daarnaast ben ik iemand die hard leers is en veel dingen leert door vallen en opstaan... :)

Sinds 1,5 jaar ben ik lid van goochelvereniging Gonga, waar ik elke maand met veel plezier naartoe ga. Sinds ik bij Gonga zit heb ik een soort magische boost gekregen; we zijn naar blackpool geweest, congressen bezocht, aan wedstrijden deelgenomen etc. etc. Naast de clubavonden spreek ik regelmatig af met mede goochelaars om ideeën uit te wisselen/ technieken door te spreken. Ik vind niks leukers dan een middag met een bak koffie over goochelen te praten, ervaringen uit te wisselen en samen nieuwe dingen te bedenken. Ik ben ervan overtuigd dat je samen sterker staat dan alleen. Ik vind het dan ook super vet dat Alex en Marc hun tijd en energie in dit forum hebben gestoken om goochelend Nederland een online plek te geven waar ze hun passie kunnen delen..

Naast het goochelen vind ik het fantastisch om met ballonnen te knutselen.. je kunt mij niet verwachten op de huis, tuin en keukenbeurs waar ik 100 hondjes in een uur maak, maar ik vind het heerlijk om mijn creativiteit de vrije loop te geven en op het gemakje kinderen blij te maken met unieke creaties. Naast kinderentertainment verzorg ik ballonentertainment voor volwassenen. In combinatie met zakkenrollen verschijnen de telefoons in de magen van de gecreëerde ballonfiguren. Ik vind het fantastisch om magie te combineren met de ballonnen kunst.

Dit is in een notendop wie ik ben.. nu ben ik ook heel benieuwd wie jij bent.. laat een reactie achter of stuur een bericht :)

De mazzel,
Evert van Asselt

ps: ben je een keer in Zeeland.. stuur even een berichtje, dan staat er altijd koffie met een bolus voor je klaar..

Alex Buijk

Member+
Medewerker
10 mrt 2011
452
159
43
36
Tof Evert,
Maar als je hierna toekomt mag je ook bolussen meenemen eej ;-)