Vapr beter als pure smoke of ultra 2000 ?? comment!!

Discussie in 'Op- en Aanmerkingen' gestart door simon, 17 nov 2013.

1. simon

simon Goochelaar

Lid geworden:
    15 jan 2013
    Leuk Bevonden:
    69
  2. Danny Joseph

Danny Joseph Administrator
    Medewerker

Lid geworden:
    31 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    974
    Pure Smoke was net zo duur/niet goedkoop toen het uitkwam, prijs is dus geen argument.

Verder is Vapr nog niet uit, dus niemand behalve de advertentietekst kan je vertellen hoe deze zich verhoudt tot andere mogelijkheden. Maar "elk voordeel hep z'n nadeel":
    - Draadloos: wat als je afstandsbediening stuk gaat?
    - USB oplading: jammer als je geen stopcontact bij de hand hebt; batterijen kun je vervangen

Ook de andere selling points zijn slechts vergelijkingen met concurrerende producten, en hangen dus volledig af van je eigen voorkeuren. Misschien vind je een band om je borst wel geen probleem?

Ik zou zeggen: afwachten, naar je dichtstbijzijnde goochelwinkel, en laat je daar adviseren.

3. Jac

Jac Goochelaar

Lid geworden:
    1 jan 1970
    Leuk Bevonden:
    175
    Bij pure smoke zijn ook de verhalen: volgens de één is die stil, de ander hoor je wel wat.
    In februari was toen ook zo'n zelfbouwpakket ........ (?). Dynamite kon het toen niet laten zien, omdat er iets was. Tja, toen heb ik het ook niet gekocht. En ik heb er nu nog geen spijt van gehad. Dit zeggende, hoor ik niets meer over (werking/reacties/etc.).
    Het ziet er prachtig uit, maar eerst zien dan geloven. En de verkoop verhalen geloof ik allemaal wel!

4. Kim Dèrvan

Kim Dèrvan Goochelaar

Lid geworden:
    24 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    8
    Sinds meer dan 6 jaar gebruik ik Magic Smoke V2 tijdens mijn optredens.
    http://www.illusioncraft.co.uk/magic-smoke-version-2/

Deze versie is echt heel betrouwbaar én je hoeft geen refill cartridges te kopen vermits de cartridges op simpele wijze kunnen bijgevuld worden. Dit product wordt door Alan (IllusionCraft) zelf samen gesteld en elk onderdeel kan vervangen worden indien nodig.

Let wel, je moet het nodige geduld hebben indien je iets bestelt bij IllusionCraft.
    En ja, je moet de nodige oefentijd voorzien om vertrouwd te geraken met het systeem en de hoeveelheid rook die je wilt produceren.

5. Maurice Meijer M&M

Maurice Meijer M&M Goochelaar

Lid geworden:
    5 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    215
    Ik ben fan van Mystic Smoke 2000:

6. simon

simon Goochelaar

Lid geworden:
    15 jan 2013
    Leuk Bevonden:
    69
    het ziet er inderdaad allemaal super uit :) maar als vapr stiller is als pure smoke en gewoon draadloos en kleiner is en beter voor de street magicians dan zou ik graag eens een demo zien in de volgende aflevering van MAGICSHOPTV :)
    het ziet er voor MIJ ( persoonlijk ) de beste uit van al de keuze ook omdat je het kan inbouwen in productiekist en rook kan uit laten komen vanop 16 meter afstand :) ,
    ook de navullingen zijn iets van 30 dollar voor 20 cartdiges misschien het overwegen waard :)
    ALVAST HARTELIJK BEDANKT VOOR JULLIE MENING

#6 simon, 18 nov 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2013
  7. Danny Joseph

Medewerker

Lid geworden:
    31 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    974
    Wat wil je in een demo zien dat je nu nog niet ziet aan de video die je eerder postte dan?

8. simon

simon Goochelaar

Lid geworden:
    15 jan 2013
    Leuk Bevonden:
    69

ziet er voor mij veel beter uit dan elk ander smoke device :)
    ik bedoel qua grootte , gewicht , draden :)
    voor mij PERSOONLIJK de beste device die er is voor mij :)

9. Danny Joseph

Medewerker

Lid geworden:
    31 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    974
    Kleine kanttekening: bovenstaand filmpje is geproduceerd door Murphy's Magic, 's werelds nummer 1 distributeur van goochelartikelen. Niks mis mee, maar zoals elke advertentie is er een zekere mate van subjectiviteit.

10. Jac

Jac Goochelaar

Lid geworden:
    1 jan 1970
    Leuk Bevonden:
    175
    :)

11. :)
    Leuk speelgoed! eerst maar eens even geld produceren! kost een Tenyo!

Marc o vindt dit leuk.
  12. Jean-Paul

Jean-Paul Goochelaar

Lid geworden:
    23 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    1.361
    Opladen van USB.....hmm ik zie hier wel mogelijkheden.
    Als je een stopcontact in de buurt hebt maar geen USB, dan kan je misschien de USB muurlader gebruiken van een Iphone of Ipad.
    Verder ben ik razend benieuwd naar dit apparaatje, zoveel leuke dingen die ik ermee zou kunnen doen in me hoofd.
    Als de Nederlandse magische winkels een review willen bied ik me bij deze al vrijwillig aan :D
    @Ron Timmer @Gert Piet @René Geelen jullie hebben me adres :D :D :D
    Ook voor andere artikelen verleen ik graag me medewerking ;)

Ron Timmer vindt dit leuk.
  13. cojanlis

cojanlis Goochelaar

Lid geworden:
    10 aug 2011
    Leuk Bevonden:
    422
    Er bestaan ook usb toestellen waar je gewone batterijen in kan steken en een usb toestel op kan laten werken.

14. simon

simon Goochelaar

Lid geworden:
    15 jan 2013
    Leuk Bevonden:
    69
    ik persoonlijk vind het een grote EVOLUTIE op gebied van dit effect ( rook produceren ) ja tuurlijk zullen er minpunten zijn maar dat was en is nog steeds zo bij pure smoke en ultra smoke enzo. dus ik kijk er naar uit om hem eens live te zien en eventueel te testen of het wel iets voor mij is :)

15. Ron Timmer

Ron Timmer Goochelaar

Lid geworden:
    19 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    65
    Morgen krijgen we er wat van binnen, dan weten we meer :)

16. Rob W

Rob W Goochelaar

Lid geworden:
    29 mrt 2006
    Leuk Bevonden:
    202
    Volgens mij hebben we nog een goocheldealer in Nederland, die vaker wordt vergeten @Arthur Nap ;)

17. Jac

Jac Goochelaar

Lid geworden:
    1 jan 1970
    Leuk Bevonden:
    175
    Het zou pas tof zijn als de beide modellen worden getoond, zodat ook duidelijk wordt wat het verschil is en de mogelijkheden. Maar ook ingaan op 'het geluid en kosten cartridges. Of dit uitgezonden moet worden laat ik in het midden. In ieder geval wel in de winkel. Vanuit niets rook produceren blijft een mooi effect! Ook mij spreekt het aan. Of het overal en goed toepasbaar is ... Ik weet het niet.

18. Ron Timmer

Ron Timmer Goochelaar

Lid geworden:
    19 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    65
    AHHHHHH....
    Zojuist VAPR binnen gekregen en natuurlijk uitgeprobeerd!
    1 woord: WOW...

Wat een gruwelijk mooi en uiterst professioneel apparaat.
    Het geluid is stiller dan Pure Smoke.
    De rook is dikker en blijft beter hangen dan PS
    Je kunt rook blijven laten komen (dus 3 seconde of 30 seconde)
    En... die afstandsbediening bied mogelijkheden.. WOW
    Enige "nadeel".. De USB oplader kan ook in de muur, maar de bijgeleverde stekker is een 110V USA stekker. Opladen via de computer natuurlijk geen probleem, maar wil je hem in 220V stoppen, moet je even een USB adapter los kopen (euro of 10 maximaal)

Misschien ben ik niet helemaal objectief :), maar wat een super apparaat is dit! Ik ben heel enthousiast!!

#18 Ron Timmer, 22 nov 2013
    Laatst bewerkt: 22 nov 2013
    simon en Jac vinden dit leuk.
  19. Ikwilinkt.nl

Ikwilinkt.nl Goochelaar

Lid geworden:
    27 jan 2012
    Leuk Bevonden:
    31
    Volgens mij wordt deze niet vergeten, maar heeft hij het product mogelijk niet op voorraad?
    Dit is namelijk wel vaker het geval (in 95% van de gevallen)

Ik wil best iedere goochel winkel in Nederland noemen, maar dan moet het ten eerste een goochelwinkel zijn en ten tweede moet het net zo een serieuze hut zijn als de Magicshop of Dynamite Magic.

Maar dit geheel terzijde!

20. simon

simon Goochelaar

Lid geworden:
    15 jan 2013
    Leuk Bevonden:
    69
    @ ron : ZEKER REVIEWEN in de volgende editie van magicshoptv :)

Jean-Paul vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina